op meerdere computers op je iPhone zetten discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen. Ik zat al rond te kijken op het forum maar kon niets specifiek over mijn onderwerp vinden.. Ik vraag me al een tijdje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
op meerdere computers op je iPhone zetten
Hey mensen.
Ik zat al rond te kijken op het forum maar kon niets specifiek over mijn onderwerp vinden.. Ik vraag me al een tijdje iets af. Ik heb een Computer en een Laptop. Normaal gesproken doe ik via mijn computer via iTunes muziek op mijn iPhone. Ik vroeg me af dat als ik bv. 1liedje vanaf mijn laptop naar mn iPhone over wil zetten, dat persee eerst moet kopieren naar mijn computer en dan pas kan overzetten, of kan dat ook rechtstreeks vanaf mijn laptop zonder alle gegevens te verwijderen op mn iphone en gewoon die ene liedje over te zetten. Ik had iets gelezen dat je maar vanaf 1 computer gegevens kunt uitwisselen met je iphone. Maar dan vraag ik mezelf weer af wat 'een machtiging' geven bij itunes betekend? Heeft dat iets hiermee te maken of totaal niet? Ieder geval bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je titel snap ik helemaal niets van, maar je verhaal lijkt duidelijker: je wilt muziek (en/of apps?) syncen met 1 iPhone, maar met meerdere iTunes bibliotheken? Dat kan als je beide iTunes bibliotheken (lees: Computer) authoriseert en thuisdeling aan zet. Als je beide niet weet hoe dat moet ben je daar zo achter na wat googlen op 'iTunes authoriseren' en 'iTunes thuisdeling'. Succes!
|
|
|||
|
|||
Kijk eens of je de app Swaptunes kunt vinden. Hierbij is t mogelijk om via 2 itunes clients je iphone te syncen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: iTunes + NAS = iPhone app sync over meerdere computers? | iPhoneDoc | iTunes | 0 | 29-07-10 09:36 |
iTunes thuisdeling: ook synchroniseren met meerdere computers? | BfromB | iTunes | 3 | 08-06-10 09:08 |
Veilige methode om iPhone op meerdere computers te gebruiken? | dennis00 | iPhone algemeen | 2 | 11-10-09 21:04 |
meerdere computers synchroniseren | namastee | Archief | 4 | 17-11-08 11:49 |
|
|