Adressen selectie synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe werkt 't om 'n gedeelte van m'n adressen uit outlook te synchroniseren met de iPhone 4 Als ik nu synchriniseer zet ie al m'n ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Adressen selectie synchroniseren
Hoe werkt 't om 'n gedeelte van m'n adressen uit outlook te synchroniseren met de iPhone 4
Als ik nu synchriniseer zet ie al m'n adressen in de iPhone, maar dit zijn er zoveel, ik hoef er maar 'n aantal van. ZneriK |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zou ik ook willen weten, heb samen met mijn man een iPhone en wil ook een aparte selectie adressen.
En er komen ook emailadressen op die ik helemaal niet nodig heb op mijn iPhone maar enkel in de computer nodig zijn. |
|
||||
|
||||
Je zou een tweede contactpersonen map kunnen aanmaken.
Standaard synced de iPhone alleeen de standaard map 'Contactpersonen' en alle sub mappen hiervan. Wanneer je direct onder 'Postvak' een tweede map maak dan worden de contacten daaruit niet gesynced.
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reactie, maar ik weet niet hoe ik da moet doen.
Ik werk met Windows mail en dan heb ik ondere Lokale mappen: "postvak in" en "postvak uit", maar ik weet niet hoe ik daar een 2de contactlijst kan bijmaken, trouwens de 1e contactlijstlijst staat daar ook niet bij. En ik kan bij het aansluiten van mijn iPhone op iTunes ook maar 1 contactlijst aan vinken en dat is "alle contactgegevens". Sorry maar ik ben maar een groentje...kan iemand mij verder helpen aub ? |
Labels |
adressenbestand, outlook, synchronisatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Adressen Iphone4 synchroniseren 2x outlook | Guppie1 | iTunes | 0 | 09-10-10 14:16 |
synchroniseren adressen (etc?) | hansvdm | iPhone algemeen | 1 | 04-04-10 22:17 |
Selectie in UITextView voorkomen | SkyTrix | Ontwikkelen voor iOS | 15 | 17-08-09 19:29 |
Netwerk selectie Iphone 3G | Roxn | iPhone algemeen | 33 | 17-08-09 18:35 |
|
|