Herstellen in iTunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de laatste versie van iTunes en probeer mijn iphone te restoren.. naar versie 3.1.3 heb via de pagina restore een rar bestand gedownload ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Herstellen in iTunes
Ik heb de laatste versie van iTunes en probeer mijn iphone te restoren.. naar versie 3.1.3 heb via de pagina restore een rar bestand gedownload hem hernoemt naar ipsw maar ik kan hem niet selecteren.. word dit niet ondersteunt door de nieuwe itunes of doe ik iets verkeerd?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
SHSH's moet je opgeslagen hebben. Dat is de enige reden waarvan ik weet dat je dit nodig hebt met een jailbreak. Voor de rest heb ik er geen verstand van.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zoals ik al eerder gezegd heb, heb er niet zoveel verstand van. Probeer de zoekfunctie even te gebruiken en als dat geen antwoord geeft op je vraag kun je ook nog even google gebruiken, en daarna zullen mensen je hier wel verder kunnen helpen. Maar ik ben aan het einde van m'n latijn.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes herstellen na pc-crash | wilR | iTunes | 4 | 13-03-11 22:13 |
iPhone 3G: Foutmelding Itunes na herstellen | Generaal | Unlock | 7 | 07-12-10 18:29 |
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo | rob499 | Jailbreak | 9 | 02-09-08 01:03 |
Restore (herstellen iTunes) | Armando | Archief | 2 | 04-02-08 23:50 |
iPhone herstellen in iTunes | Bartje | Archief | 3 | 02-10-07 17:20 |
|
|