synchroniseren met Itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb problemen met het synchroniseren van mijn iphone 3gs met itunes. Als ik de USB kabel aansluit op mijn laptop (windows7) open itunes wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
synchroniseren met Itunes
Ik heb problemen met het synchroniseren van mijn iphone 3gs met itunes. Als ik de USB kabel aansluit op mijn laptop (windows7) open itunes wel en geeft aan dat er een iphone is aangesloten. Ik kan hem dan alleen maar als nieuwe iphone installeren of een reserve kopie terugzetten. Als ik dit doe ben ik alle gegevens kwijt (agenda, sms berichten etc.) ik kan niet synchroniseren. Als ik een andere iphone er aan hang herkent hij deze wel en werkt het wel. Wie kan mij helpen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Synchroniseren iPad met iTunes | Schrickx | iPad algemeen | 2 | 16-02-11 09:27 |
Itunes met 2 bibliotheken synchroniseren? | June. | iTunes | 3 | 30-11-09 09:35 |
Windows: Iphone Synchroniseren met Itunes | IJus | iTunes | 2 | 21-07-09 21:43 |
Synchroniseren met iTunes langzaam | flip1986 | iTunes | 0 | 03-04-08 19:45 |
|
|