//

Outlook agenda / contactpersonen

Outlook agenda / contactpersonen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Ik ben niet zo'n held met dit soort dingen maar ik weet zeker dat er mensen zijn die hier ALLES vanaf weten en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-01-11, 14:16
nouska1976 nouska1976 is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 72
Standaard Outlook agenda / contactpersonen

Hallo allemaal.

Ik ben niet zo'n held met dit soort dingen maar ik weet zeker dat er mensen zijn die hier ALLES vanaf weten en mij tips kunnen geven hoe ik dit
het beste kan uitvoeren / organiseren.

MAIL:
* Ik gebruik een Gmail account voor mijn prive mail;
* Ik heb Outlook 2003 op mijn PC (Windows 7) thuis waar ik eigenlijk alleen een database met mijn telefoonnummers etc in heb staan. Geen email adressen uit Gmail etc.
* Ik gebruik Outlook 2007 op het werk (Windows XP) waar mijn werk e-mail inkomt:

AGENDA (AFSPRAKEN en VARJAARDAGEN)
* Ik gebruik mijn Outlook 2007 kalender (gekoppeld aan mn werk emailadres) met:
1. een prive agenda (waar ik alleen dingen in vermeld van toepassing op mijn werktijden, zakelijk maar ook prive)
2. een afdelings agenda. (ivm vrije dagen/bezoeken inplannen etc)
* Ik gebruik mijn iphone kalender voor ALLE prive afspraken;
* Ik HEB een Gmail calender die ook in mijn foon staat en actief is maar niet helemaal up to date.
* Ik gebruik mijn iphone kalender voor prive afspraken;
* Ik HEB een Gmail calender die ook in mijn foon staat en actief is maar dus niet up to date (kan ik die twee samenvoegen?).

CONTACTPERSONEN
* Ik heb een bestand op mijn Outlook 2003 thuis waar de meeste contacten in staan, doch is die niet meer up to date sinds een maand of 2
* ik heb een account bij Soocial, die mijn iPhonecontacten synchroniseert. Dit doe ik voornamelijk handmatig op mijn iphone. Werkt prima.

Wat is mijn doel:
Ik zou graag 1 iphone kalenderoptie willen gebruiken om:
* mijn prive afspraken in te vermelden / verwijderen
* Verjaardagen in te houden

*Al mijn contacten in 1 database synchroon houden zodat ik bij een crash van mijn GSM OF mijn PC in ieder geval nog ergens de info vandaan kan trekken. Ik zou graag alleen geen betaalde account willen aanhouden bij MobileMe of een betaalde account bij Soocial aangezien je hier tot max 250 contacts mag hebben volgens mij)

Overige:
* Ik heb nu dus een test account bij MobileMe welke ik voor 15 februari moet opzeggen. Wellicht is dat de oplossing om alles in 1 x te syncen en dan 1 database aanhouden voor de verschillende onderdelen? zo ja, hoe doe ik dit het beste?

Het staat er allemaal een beetje slordig wellicht maar ik heb een beetje laast van een flipperkast in mijn hoofd met al die verschillende portals waar mijn info in staat.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 23:33
Invoeren Agenda-item met contactpersonen sjoer iPhone algemeen 0 30-08-10 17:06
Outlook agenda overzetten in windows live agenda wous5 iPhone algemeen 2 27-07-10 08:57
Exchange agenda & Outlook agenda salsajim iTunes 7 23-02-10 21:49
categorieën synchroniseren contactpersonen outlook mees iTunes 7 22-01-09 17:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:19.