Bestanden van Iphone halen op nieuw geinstalleerde PC discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik ben in het bezit van een Iphone 4 en heb laatst me PC opnieuw moeten installeren(Windows 7 64 bit) omdat ik een virus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bestanden van Iphone halen op nieuw geinstalleerde PC
Hey,
Ik ben in het bezit van een Iphone 4 en heb laatst me PC opnieuw moeten installeren(Windows 7 64 bit) omdat ik een virus had opgelopen. Nou heb ik wel nog een back-up kunnen maken van me documenten van school en administratie etccc.. maar ben ik mij foto's verloren. Deze foto's staan wel allemaal op mijn Iphone maar omdat de pc geïnstalleerd is kan ik deze er niet meer afkrijgen omdat itunes de Iphone eerst wil formatteren. Nou vraag ik me af of er een manier/software is om de foto's van mijn Iphone te halen.. Ik hoop dat iemand de oplossing heb voor mij, bij voorbaat dank! Ron |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Op een Mac kun je de foto's van de iPhone afhalen.
|
|
||||
|
||||
Op een windows ook; die herkent als het goed is een camera en dan kan je overzetten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geïnstalleerde ringtones van cydia , weervinden in iPhone met winSCP | jordiavp | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-12-08 23:13 |
|
|