Back up discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 3G heeft als besturingssysteem 3.1.3(7E18). Ik wilde hem updaten. Hiervoor moest ik eerst een back-up maken. Dit heb ik gestart. Vervolgens viel mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Back up
Mijn iphone 3G heeft als besturingssysteem 3.1.3(7E18). Ik wilde hem updaten. Hiervoor moest ik eerst een back-up maken. Dit heb ik gestart.
Vervolgens viel mijn computer uit, en is de back-up dus onderbroken. Hierna wilde ik de back-up opnieuw starten. Hier deed hij meer dan 2 uur over, en toen heb ik hem weer onderbroken. Er is namelijk niet te zien hoe ver hij is. Het blakje is 1 mm groen, en dit veranderd niet. Hierna heb ik het nog enkele keren geprobeerd maar telkens moet ik eerst een back-up maken, waar ik dus niet doorheen kom.. Kan iemand bij alsjeblieft helpen?? Alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt (het maken van) de backup onderbreken door in iTunes op het kruisje rechtsboven te klikken.
|
|||
|
|||
Dat klopt, maar dan kan ik hem ook niet updaten.
Ik moet hem daarvoor eerst een back-up laten maken.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Back-up | HildeB | iPhone algemeen | 0 | 21-12-10 17:46 |
Back panel/achterkantje/ back cover vervangen | Melle123 | Koopinformatie Nederland | 1 | 20-05-10 17:50 |
Back up inzien? | Niettie030 | iTunes | 5 | 27-09-09 23:38 |
Back up | bodylove | Jailbreak apps en thema's | 3 | 18-06-09 16:10 |
Back-up | scheersje | Archief | 2 | 15-12-08 13:45 |
|
|