4.2 en 4.3 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Het lukt me niet 4.2 en nu ook 4.3 te installeren (iPhone 3gs). De knop - werk bij - geeft aan dat I-tunes 9.2.1 al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4.2 en 4.3
Het lukt me niet 4.2 en nu ook 4.3 te installeren (iPhone 3gs).
De knop - werk bij - geeft aan dat I-tunes 9.2.1 al is geinstalleerd. Hoe pak ik dit aan. bvd. wb |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou de nieuwste versie van iTunes eens proberen... (10.2.x)
(handmatig installeren)
|
|||
|
|||
Helaas, die draait niet op MacOs 10.4
|
|
|||
|
|||
dank voor de tip. heb t via een andere machine geregeld.
|
|
|||
|
|||
heb t geloof goed verkeerd aangepakt: kan nu niet meer synchroniseren op mn eigen mac (OS10.4), kan dat nog hersteld worden --> terug naar iPone 4.1?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb je de SHSH blobs van 4.1 voor jouw iPhone opgeslagen? |
|
|||
|
|||
nee, k weet niet eens wat het is
|
|
||||
|
||||
Persoonlijke handtekeningen van Apple: een overzicht (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl
Dat is pech: dan kun je niet downgraden... |
|
|||
|
|||
dat is hoogst bedenkelijk, dan kan ik totdat ik een nieuwe machine koop agenda's, contacten enz niet synchroniseren.
nieuwe truc om je steeds weer nieuwe soft & hardware aan te smeren?? |
|
|||
|
|||
kun je 'm niet 'helemaal schoonvegen' en opnieuw firmware etc installeren? die data is niet zo boeiend, staan wel op mn mac.
|
|
||||
|
||||
Je kunt alleen de firmware die Apple nu signeert (4.3) of waar je eerder SHSH blobs voor hebt opgeslagen (in jouw geval geen?) installeren...
|
|
|||
|
|||
Zijn de SHSH blobs uniek voor de firmversie of voor het toetstel? Ik kan de SHSH van een oude 4.0-versie krijgen.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|