Laptop gestolen, wat nu? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn laptop is gestolen en ik kom er nu achter dat ik alle gegevens uit mijn Iphone niet kan overzetten op mijn nieuwe laptop. Heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Laptop gestolen, wat nu?
Mijn laptop is gestolen en ik kom er nu achter dat ik alle gegevens uit mijn Iphone niet kan overzetten op mijn nieuwe laptop. Heb getracht enkele programma's te downloaden, maar zonder succes. Heb net wel mijn contacten via Idrivelite online gezet en dat werkt perfect. Nu nog de muziek, agenda en apps overzetten.... Wie helpt mij ? Ik heb dus GEEN backup van Itunes.
Alvast bedankt voor het meedenken en evt. tips. Groetjes, Gemmy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit is een plek om te beginnen: Copying Content from your iPod to your Computer - The Definitive Guide | iLounge Article
Ik heb het zelf nooit nodig gehad en niet gedaan. Maar de uitleg is uitgebreid en gaat ver! |
|
||||
|
||||
Je moet je nieuwe laptop machtigen. Je apps kan je gratis "terugkopen". Je muziek -die je hebt aangekocht is wat anders. Maar een telefoontje naar Apple helpdesk doet soms wonderen.
en zoals steeds....waarom heb je geen backup genaamt van je pc...*zucht* |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Waarom niet gewoon 2 kanten op syncen? Apple heeft bevestigd dat voor dit probleem wel software bestaat, maar dat zij mij daarbij verder niet kunnen helpen. Ik vind het in ieder geval een waardeloze manier van werken bij Itunes. |
|
||||
|
||||
Inderdaad je nieuwe laptop machtigen in iTunes en dan ook niet vergeten om actief 'aankopen overzetten' te kiezen. Alle aangekochte apps en muziek worden dan van je iPhone naar iTunes gecopieerd.
Contacten en agenda backuppen doe ik met MobileMe, kost nu nog wat, maar wordt binnenkort vast gratis. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dank voor de tip. Het gaat helaas ook om veel eigen muziek en niet gekochte apps, dus daarvoor zoek ik nog een oplossing. Ook zou ik graag mijn agenda ergens naartoe willen overzetten..... MobileMe werkt denk ik niet vanaf mijn Iphone, maar alleen als je alle info in Itunes hebt staan? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Daar zitten jammer genoeg niet de muziek, foto's en video's in die je naar je iphone hebt toe gesynchroniseerd. Maar wél al je instellingen: Wi-Fi-wachtwoorden, e-mail en dergelijke. Ook kun je dan al je apps weer terugzetten op de nieuwe computer, door voor het synchroniseren ook je aankopen van de iphone op de nieuwe computer over te zetten. Dat laatste gaat ook iets sneller dan alles opnieuw downloaden uit de app store. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb een vraag die misschien aansluit bij dit artikel:
Kan iemand mij vertellen waar de back-up bestanden ( iphone, ipad, ipod) staatn? Staan die op de computer of "hangen"die aan je account? Ik sta op punt om mijn laptop te upgraden naar Win7 en wil met een schone start beginnen. Het zou wel fijn zijn als ik de back-up bestanden achter de hand heb voor het geval dat ze nodig zijn. Bedankt voor de reactie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
thnx |
|
||||
|
||||
En anders download je de muziek opnieuw die je al had, en zet het weer op je iPhone?
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone gestolen, wat nu? | Henxs | iPhone algemeen | 362 | 05-02-17 18:43 |
iPad gestolen, wat nu? | Mypod | iPad algemeen | 25 | 29-11-12 13:33 |
Iphone gestolen wat nu? | dlfashion | iPhone algemeen | 7 | 30-08-12 15:31 |
Laptop gestolen, iphone data recoveren | Eclipse_nl | Archief | 1 | 17-05-10 19:57 |
laptop gecrasht en alles kwijt, wat nu?! | spoorlijncrosser | iPhone algemeen | 4 | 08-01-10 13:35 |
|
|