Prullenbak discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag kom ik er achter dat als ik een nummer verwijder uit mijn Itunes niet meer de melding krijg van: bestand naar prullenbak of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Prullenbak
Sinds vandaag kom ik er achter dat als ik een nummer verwijder uit mijn Itunes niet meer de melding krijg van: bestand naar prullenbak of bestand behouden. Het nummer verdwijnt wel uit mijn Itunes maar gaat niet in de prullenbak en blijft gewoon op de harde schijf staan. Heeft iemand hier ervaring mee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja met mijn apps, alleen dan een tikkeltje anders. Als ik dan klik op naar prullenbak. Gaan ze uit m'n iTunes, maar.. niet naar m'n prullenbak!? Weet ook niet wat het probleem is, maarja ik leer er wel mee leven.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Prullenbak is verdwenen in mail | brekson | iPad algemeen | 4 | 23-05-11 09:46 |
prullenbak en verstuurd niet aanwezig | pironne | iPhone algemeen | 10 | 29-08-10 20:48 |
mail per ongeluk in prullenbak | bobs | iPhone algemeen | 2 | 28-08-10 00:09 |
|
|