Itunes 10.2.1.1 Taal probleem discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mede forum leden, Ik heb mijn Itunes geüpdate naar 10.2.1.1. Nu is het menu Engelstalig geworden. Hoe kan ik deze weer wijzigen naar Nederlands?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Itunes 10.2.1.1 Taal probleem
Hallo mede forum leden,
Ik heb mijn Itunes geüpdate naar 10.2.1.1. Nu is het menu Engelstalig geworden. Hoe kan ik deze weer wijzigen naar Nederlands? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
iTunes niet in Nederlands
Ik heb hetzelfde probleem. Ge-uodate naar iTunes 10.2.1.1 en nu alleen maar Engels. In preferences is Dutch bij taalkeuze wel aangevinkt.
Weet iemand de oplossing? |
|
|||
|
|||
Oplossing
Ok, met wat zoeken op internet blijkt de halve wereld met dit probleem te zitten. De oplossing die ik heb gevonden is via Control Panel menu, daarna Programs and Features dan een repair te doen van iTunes.
Gaat snel en mijn iTunes is nu weer in Nederlands. |
|
|||
|
|||
Nog een oplossing.
Ik had hetzelfde probleem. Ik ben gewoon naar de Nederlandse iTunes site gegaan : Apple - iTunes - Download iTunes nu en kreeg de vraag HERSTELLEN of verwijderen. Uiteraard voor HERSTELLEN gekozen en hoppa, probleem opgelost.
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Perfect ik heb net gedaan wat je geschreven had en nu heb ik weer Nederlands bedankt
!!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
thx voor de tip
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
Taal probleem | Erminio | Archief | 3 | 09-12-09 14:44 |
itunes in een andere taal | WillyD | Archief | 3 | 26-08-09 21:39 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
Mac OS X: Itunes Store Taal | Ruby159 | iTunes | 2 | 24-08-08 10:36 |
|
|