iPhone DotMac sync discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of ik mijn iPhone via .Mac of wifi kan synchroniseren (dus agenda en contacten). Ik wil niet steeds de kabel aansluiten !...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone DotMac sync
Weet iemand of ik mijn iPhone via .Mac of Wi-Fi kan synchroniseren (dus agenda en contacten).
Ik wil niet steeds de kabel aansluiten ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Google is your friend,
Software: Sync Your iPhone, iPod Touch Over Wi-Fi
|
||||
|
||||
Hier heeft de TS toch niks aan..
Je kunt niet je iCal agenda en contacten gewoon syncen door 2 folders, iPhone & Mac, te comparen. Beter lezen, dat is je vriend.
|
||||
|
||||
Citaat:
Anders even iPhone registreren bij dot mac |
|
||||
|
||||
Je iPhone registreren bij .Mac? Leg eens uit?
|
||||
|
||||
MIsschien niet helemaal duidelijk beschreven.
Om te syncen met dot mac. moet je je apparaten (telefoon + mac's) eerst registreren eenmalig anders kun je niet gebruiken. Sync werkt overigens alleen met betaalde dot mac (d8 ik, verbeter me als het ook met de free 60 day versie kan) Zit net te kijken en zie dat het balletje bij de iPhone niet groen word, maar oranje is. ga nu pitten morgenmiddag is even na kijken. kom er op terug |
|
||||
|
||||
bij mijn weten kan je .mac niet gebruiken op de iphone
je kan alleen je fotoos van je iphone op een gepubliceerde webgallerie zetten via .mac zorg dat je mac account is ingevuld van je email ga naar je filmrol,open je foto,druk links onder op het symbool met pijltje druk op stuur naar webgalllerie en je kan je fotooos online zetten Contributing to your Web Gallery from your iPhone
at your service Laatst gewijzigd door truckdiver; 25-03-08 om 10:20. |
|
||||
|
||||
schaam schaam
Helaas iets te snel een onjuist blijkt achteraf oordeel gegeven. zat nl net met mac.dot te klooien, en en iSync open en jawel daar stond netjes iPhone in me rijtje apparaten.. helaas wel oranje en geen groen bolletje.. kan dus niet. Was even op het verkeerde been gezet, doordat ik wel de iPhone netjes zag staan in het rijtje. Sorry voor de verkeerde info. |
|
||||
|
||||
Geeft niet, wist ik al... ;-)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
dotmac/iphone/bluetooht
|
|
|||
|
|||
hi guys sorry that i have to replay in eng.but my nederlands is not so good.
i got an iphone 8 gb and i really cannot sync with my mac,how can i get connection between the comp and iphone? thx guys; |
|
|||
|
|||
Via USB (the standard cable) and itunes.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? | IMECer | iTunes | 25 | 04-08-11 00:22 |
Iphone sync | Druif | iPhone algemeen | 1 | 26-12-10 00:43 |
outlook sync client reageert niet - sync onmogelijk | cindyc | iTunes | 3 | 26-11-10 12:30 |
Sync zakelijk en sync privé met 1 iPhone - mysterieuze vinkjes | d-star | iTunes | 0 | 29-01-09 18:18 |
Sync-probleem met Nemus Sync | StoffelXYZ | iTunes | 1 | 14-11-08 12:33 |
|
|