apple id en clickandbuy telkens verifieren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo omdat mijn email adres word verwijderd door mijn provider heb ik mijn clickandbuy account gekoppeld aan een ander email adres. nu heeft mijn clickandbuy ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
apple id en clickandbuy telkens verifieren
hallo
omdat mijn email adres word verwijderd door mijn provider heb ik mijn clickandbuy account gekoppeld aan een ander email adres. nu heeft mijn clickandbuy account een andere naam en email adres. maar sinds ik dat heb gedaan stuurt mijn apple id niet meer de rekeningen naar mijn clickandbuy account en moet ik telkens via itunes mijn clickandbuy account verifieren zodat ze wel door worden gestuurd. heeft iemand dit ook gehad of iemand met een oplossing??? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes-account verifiëren lukt niet | arpple | iPhone Apps | 35 | 11-08-11 12:12 |
Windows: Verifiëren..... | mickey1 | iTunes | 1 | 18-02-11 08:09 |
Kan niet verifieren | lifeguard | Archief | 1 | 03-04-10 21:01 |
iTunes-account verifiëren lukt niet | GabrielleNL | Archief | 3 | 20-02-10 20:16 |
Geen email voor het verifieren van apple ID | Deikesu | Archief | 18 | 22-09-08 12:04 |
|
|