//

synchronisatie met nieuwe pc + upgrade naar i-phone 4.2 versie

synchronisatie met nieuwe pc + upgrade naar i-phone 4.2 versie discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil mijn iphone upgraden naar een hogere versie maar kom met onderstaande berichten geen stap verder. "er bevinden zich aangeschafte onderdelen op de iPhone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-05-11, 23:05
tsamyn tsamyn is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Standaard synchronisatie met nieuwe pc + upgrade naar i-phone 4.2 versie

Ik wil mijn iphone upgraden naar een hogere versie maar kom met onderstaande berichten geen stap verder.

"er bevinden zich aangeschafte onderdelen op de iPhone iPhone dien iet naar uw iTunes bibliotheek zijn overgezet. U moet deze onderdelen overzetten naar uw iTunes bibliotheek voordat u deze iPhone bijwerkt. Weet u zeker dat u wilt doorgaan?"

>>> ik ga dus door, maar dan verschijnt hetvolgende:

"Als u het iOS bijwerkt naar 4.2. worden alle media, inclusief iTune sTore aankoopen gewist. Om uw media te behouden, moet u deze update uitvoeren op de computer waarop u muziek, video's en foto's synchroniseert.
Wanneer u de update vanaf deze computer installeert, blijven allen apps, contactgegevens, agenda's, sms-berichten en andere instellingen opgeslagen. Onderbreek het bijwerken niet, dit kan een uur of langer duren. De bijgewerkte software wordt gecontroleerd door Apple"

Ik wil niet dat al mijn muziek van mijn iphone verdwijnt!!!!!!

wat moet ik doen???

weet dat mijn iphone aan mijn pc bij mijn vorige werkgever al eens gesynchroniseerd had. dus daar staan misschien mijn nummers nog op..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
iphone 3, sychroniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone met 3.1.3 updaten naar nieuwe versie stefaaaan Jailbreak 6 10-01-11 16:23
agenda synchronisatie na update naar 3,1 versie ria iTunes 0 24-09-09 12:31
upgrade 1.1.3 naar de nieuwste versie 2.1 maar hoe rjmeijer1973 Archief 1 18-11-08 22:35
iPhone 1e gen.: upgrade iPhone versie 1 naar 2.0.2 gioapple Unlock 4 02-09-08 20:11
upgrade versie 1.1.2 naar 1.1.4 toon54 Archief 1 24-03-08 12:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:18.