Schermslot werkt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al bijna 5 jaar een iPod Video 60 GB Fifth Generation en als ik het schermslot wil inschakelen, gaat ie gewoon terug naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Schermslot werkt niet
Ik heb al bijna 5 jaar een iPod Video 60 GB Fifth Generation en als ik het schermslot wil inschakelen, gaat ie gewoon terug naar het menu. Heb al verschillende keren hersteld met iTunes, maar zonder effect...
Iemand een oplossing? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik heb ook een iPod classic 5e generatie, maar hier heb ik ook altijd al last van gehad dat het nooit heeft gewerkt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup maken werkt niet, sessie kan niet starten | Twananas | iTunes | 0 | 01-07-10 01:40 |
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? | hans-wouter | iPad algemeen | 11 | 04-05-10 14:54 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? | iSP | Unlock | 394 | 08-12-09 21:31 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|