Iphone synchroniseren lukt niet meer! discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ok, mijn probleem: mijn vriendin en ik hebben allebei een iphone, ik 3g zij 3gs. Ik heb voor haar een eigen account aangemaakt op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone synchroniseren lukt niet meer!
Ok, mijn probleem: mijn vriendin en ik hebben allebei een iphone, ik 3g zij 3gs. Ik heb voor haar een eigen account aangemaakt op mijn macbook. Synchroniseren ging voorheen prima met dat account. Maar sinds een tijdje wil het niet meer lukken! De volgende melding komt dan tevoorschijn:
De iphone "iphone van..." kan niet worden gesynchroniseerd. U hebt onvoldoende toegangsbevoegdheden voor deze bewerking. Iemand enig idee hoe dit kan?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eerst even na of er nog genoeg disk capaciteit over is in het account van uw vriendin. Er moet minsten 200 MB vrij zijn en misschien heeft u wel quota ingesteld, vandaar dat het plotseling niet meer werkt.
Wat je ook kan doe is met Disk Utility de permissions herstellen van de folder /vriendin/Music/iTunes Succes gewenst. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten en agenda synchroniseren lukt niet meer | Kenzo2010 | iTunes | 0 | 12-11-10 15:07 |
Programma's synchroniseren naar iPhone lukt niet | Robine80 | iTunes | 1 | 15-09-10 12:28 |
synchroniseren lukt niet | brianjv | iPhone algemeen | 1 | 16-08-10 22:07 |
PLEASE HELP.. Herstellen lukt niet meer waardoor iPhone het helemaal niet meer doet,, | shari | iPhone algemeen | 8 | 16-09-09 23:26 |
Synchroniseren van app lukt niet?! | jdevos | Archief | 4 | 01-06-09 12:49 |
|
|