//

iPhone op 2 windows pc`s synchroniseren

iPhone op 2 windows pc`s synchroniseren discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om je iPhone op 2 pc`s te synchroniseren. Ik deed dat met mijn vorige telefoon en activesync en dat ging prima. Ze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-03-08, 20:36
ptje ptje is offline
• iOS 5.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 39
Standaard iPhone op 2 windows pc`s synchroniseren

Is het mogelijk om je iPhone op 2 pc`s te synchroniseren. Ik deed dat met mijn vorige telefoon en activesync en dat ging prima. Ze mailen me op het werk agenda punten. Die zet outlook in je agenda. Daarna sync ik mijn telefoon en ze zitten in de telefoon. Daarna kom ik thuis en sync en dan zitten ze ook in mijn pc thuis.

Zette ik thuis agenda punten in mijn outlook, naar ik die ook zo weer naar mijn werk. Nu gaat dat met de iPhone niet helemaal zo en vroeg me af of er een oplossing voor was misschien. Heb ik nu op het werk gesynced met de iPhone, dan zit alles ook in mijn telefoon. Dat gaat goed. Dan kom ik thuis en wil syncen, dan zegt iTunes dat de iPhone al met een andere gebruikers account is gesynchroniseerd, wat ik ermee wil doen.

Info vervangen of samenvoegen. Ik kies dan voor samenvoegen en dat gaat dan eigenlijk ook nog goed. Kom ik nu op het werk aan weer, dan krijg ik weer die vraag gesteld. Kan ik dat op een of andere manier voorkomen ? Ook is dan het vinkje voor agenda`s en contactpersonen syncen weer uit. Dat moet ik steeds bij wisselen van pc weer aan zetten.

Iemand hier goede ideeen voor ?

afz. Ptje
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wachtwoorden synchroniseren iPhone <> Windows WishmasterNL iTunes 0 23-01-11 16:10
synchroniseren iPaq (windows) met iPhone 4 Macbookto iTunes 0 18-09-10 19:05
Synchroniseren windows 7 erikfranke iPhone algemeen 0 22-04-10 17:23
Iphone synchroniseren met Windows agenda florus72 iTunes 6 09-05-09 22:39
iphone synchroniseren met zowel mac als windows namastee iPhone algemeen 2 06-03-08 00:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:05.