Synchroniseren agenda lukt niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zag dat er al meerdere discussies zijn over een agenda synchroniseren, maar mij is het nog helemaal niet gelukt. Ik heb windows 2010 en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Synchroniseren agenda lukt niet
Ik zag dat er al meerdere discussies zijn over een agenda synchroniseren, maar mij is het nog helemaal niet gelukt.
Ik heb windows 2010 en outlook 2010, maar het lukt maar niet om de gegevens uit mijn outlookagenda op mijn iphone te krijgen. Heeft iemand een suggestie wat ik zou kunnen doen, want ik zou het echt niet meer weten. Thanks, Helga |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb ditzelfde probleem. De contacten worden wel gesynchroniseerd met outlook 2010, maar de agenda niet.
Help!! |
|
|||
|
|||
Ik heb Vista, Outlook 2007, iTunes (10.3.1.55) en van ene op andere dag wordt de agenda niet meer gesynchroniseerd........ Ook de tips van deze link toegepast iPhone and iPod touch: Some Outlook calendar events might not sync; en nog niet opgelost......
Wie kan helpen? |
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem, synchroniseren agenda naar computeren en andersom lukt niet!
|
|
|||
|
|||
Synchroniseren agenda (Outlook) lukt, maar sinds enige dagen zit er bij het synchroniseren steeds een uur verschil tussen de te synchroniseren tijdstippen van IPhone en Outlook. Ra Ra
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tot enkele dagen geleden lukte het synchroniseren met ITunes van mijn IPhone met mijn MacBookPro zeer goed. Op een bepaald moment duurde het synchroniseren van het deel agenda veel langer, resultaat : afspraken die ik in mijn MacBook verplaatst had, stonden na synchro 2 maal in de IPhone, afspraken die ik in mijn IPhone heb aangemaakt, komen niet in ICal van de MacBook.
Ik heb mijn IPhone als eens gereset naar fabrieksinstellingen en ITunes opnieuw geïnstalleerd, niets helpt. Weet iemand raad ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone synchroniseren lukt niet meer! | arnoo | iTunes | 1 | 01-06-11 14:57 |
Contacten en agenda synchroniseren lukt niet meer | Kenzo2010 | iTunes | 0 | 12-11-10 15:07 |
losgekoppeld en agenda niet synchroniseren | ivyinsight | iPhone algemeen | 1 | 01-11-10 15:43 |
synchroniseren lukt niet | brianjv | iPhone algemeen | 1 | 16-08-10 22:07 |
contacten en agenda's syncen lukt niet | thunder68 | iTunes | 6 | 10-11-09 12:23 |
|
|