Andere capaciteit discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb heel het forum doorgelezen en ben meerdere topics tegengekomen die over het zelfde probleem gaan maar ik vind géén oplossing. Gisteren heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Andere capaciteit
Hallo, ik heb heel het forum doorgelezen en ben meerdere topics tegengekomen die over het zelfde probleem gaan maar ik vind géén oplossing.
Gisteren heb ik 1.1.3 unlocked, vlak daarna had ik 'm even uitgezet en hij toen ik 'm aanzette bleef ie op het apple logo staan. Daarna heb ik 1.1.3 restored en weer unlocked en nou werkt ie perfect, maar hij heeft dus de muziekbestanden van voor de restore ergens opgeslagen op de iPhone maar nergens geen media_sym, etc. te vinden via Winscp. Hoe kan ik dit verwijderen? Iemand een oplossig want ik zit nu echt te balen. Capaciteit: De eerste map van de iPhone via Winscp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb zelfde probleem
iemand een oplossing? bij mij zit er 10 GB in.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
allebij in DFU mode restoren
|
|||
|
|||
ben ik alles kwijt.....
ook alle apps, settings etc. moet makkelijker kunnen of niet? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
zet ik dan ook het probleem weer terug...?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Capaciteit: 7,08 GB | MichielPH | iPhone algemeen | 8 | 13-05-09 15:06 |
capaciteit | patrick212 | iPhone algemeen | 3 | 11-11-08 10:18 |
Mac OS X: Wat valt onder categorie 'andere' bij capaciteit | paljasken | iTunes | 6 | 13-10-08 10:23 |
opslag capaciteit = 14,64gb | iceblue | Archief | 5 | 04-08-08 01:04 |
Mac OS X: Geheugen/capaciteit vol met "andere" | vrieswh | iTunes | 1 | 25-07-08 10:15 |
|
|