Als ik nou straks een iPhone 5 heb.... discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) kan ik dan gewoon een reservekopie van m'n huidige 3GS overzetten vanuit iTunes? Heeft iemand hier ervaring mee? Kan niet wachten tot ie er is! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Als ik nou straks een iPhone 5 heb....
kan ik dan gewoon een reservekopie van m'n huidige 3GS overzetten vanuit iTunes? Heeft iemand hier ervaring mee?
Kan niet wachten tot ie er is! Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zullen we niet vooruit lopen op zaken. Kans is natuurlijk 99,999% dat je een reserve kopie gewoon kan terug zetten dus ik zou me niet druk maken hierom.
Maar omdat de iPhone 5 (of hoe die ook gaat heten) er nog niet is en we dus geen 100% antwoord kunnen geven, gaat deze topic voor nu op slot.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe kan ik zien welke iPhone ik nou heb? | xEVAx | iPhone algemeen | 3 | 14-08-10 19:19 |
Iphone gestolen: Verzekering ziet het als een telefoon, ik als een computer | chapp | Archief | 33 | 11-09-09 00:29 |
waar herken je een orginele iphone 3G 16GB aan als je als leek er een tweedehands wil | mikeh | Archief | 2 | 11-01-09 12:45 |
Is er wel een oplossing nou? Als je terug gaat naar 1.1.2 van 1.1.3 | isyan68 | Archief | 5 | 11-02-08 20:28 |
Hardware unlock nog nodig als straks de iPhone in NL verkrijgbaar is? | Oemfoefoe | Unlock [archief] | 9 | 06-01-08 19:50 |
|
|