Foto's (video's) synchroniseren loopt vast discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij het synchroniseren van video's loopt iTunes vast. Alleen foto's is geen probleem maar als ik "inclusief video's" aanvink dan krijg ik naar verloop van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's (video's) synchroniseren loopt vast
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als ik ze 1 voor 1 toevoeg werkt het wel !?
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit gehad met het synchroniseren van foto's. Wat voor mij werkte was m'n iphone aansluiten, synchronisatie stoppen, foto's/video's synchroniseren vinkje wegklikken, synchroniseren (alle foto's/video's worden nu verwijderd van je iphone), na synchronisatie het vinkje weer aanklikken, opnieuw synchroniseren. Na deze stappen deed hij het bij mij weer wel.
|
|
|||
|
|||
telkens die photo cache map verwijderen en syncen,dit had ik ook eerst, maar op een dag ging ik syncen en opeens gaf die geen foutmelding, misschien itunes herinstalleren?
|
Labels |
foutmelding, synchronisatie, video |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Heel traag, sms loopt vast en recent calls loopt vast | broom45 | iPhone algemeen | 8 | 15-08-10 12:02 |
iPhone loopt vast | marjolijn1980 | iPhone algemeen | 3 | 10-07-10 21:31 |
[3GS 16 GB] Vast in DFU, herstelproces loopt vast | JosephTekort | iPhone algemeen | 5 | 21-05-10 15:33 |
Video: Mijn beeld bij een video loopt vast, maar hoor wel geluid. | Kwiq | Muziek, foto & video | 3 | 24-11-09 23:41 |
Loopt vast | GRozenberg | Archief | 2 | 16-11-08 20:59 |
|
|