itunes foutcode probleem met uw iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) vandaag met veel moeite mijn iphone geupdate naar 4.2.1 nu krijg ik de volgende foutmelding: Er is een probleem met uw iphone. Onze excuses, de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
itunes foutcode probleem met uw iphone
vandaag met veel moeite mijn iphone geupdate naar 4.2.1 nu krijg ik de volgende foutmelding:
Er is een probleem met uw iphone. Onze excuses, de iphone die u heeft aangesloten kan beschadigt zijn en kan niet worden geactiveerd. wij raden u aan contact op te nemen met uw leverancier of bezoek apple support Wat moet ik doen?????? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
even opnieuw herinstalleren.
|
|
|||
|
|||
dat heb ik al 2 keer gedaan???
|
|
|||
|
|||
wie o wie kan mij alsjebliefd helpen word helemaal gek van dat hij het niet wil doen en dat herinstalleren heeft geen zin blijft zelfde fout geven ??? help
|
|
|||
|
|||
terug keren naar je oude firmware 3.1.2!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Foutcode 1611 in iTunes, help! | gekkedavid | iTunes | 10 | 06-12-12 22:46 |
Foutcode 3914/itunes | Jensjonkman | iTunes | 1 | 08-04-11 22:43 |
Iphone met foutcode 1611 | rodasupportertje | iPhone algemeen | 4 | 13-02-11 03:20 |
Windows: iTunes foutcode 11111 | daaf85 | iTunes | 3 | 19-08-08 18:51 |
probleem mij iphone gerestored nou foutcode an het einde va de restor | jopie1112 | Unlock [archief] | 17 | 23-05-08 13:33 |
|
|