Muziek niet in albums discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi. Mijn muziek staat per nummer. Terwijl dit gewoon als album is gedownload en hij wel aangeeft dat het bijvoorbeeld de hitzone is. Je kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek niet in albums
Hoi.
Mijn muziek staat per nummer. Terwijl dit gewoon als album is gedownload en hij wel aangeeft dat het bijvoorbeeld de hitzone is. Je kan het aanpassen weet ik maar hoe? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit komt doordat iTunes kijkt naar "Artiest naam"en "Album Artiest"
Bij verzamel CD's zoals bijv. Hitzone zal dit per nummer verschillen. Ikzelf zet beide altijd op Various. En gebruik daar voor het programma Tag&Rename zodat je er meerdere tegelijk kan doen. Suc6 |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mvg, Kristof |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek albums op de iphone | played | Muziek, foto & video | 2 | 11-07-11 22:58 |
muziek probleem albums | yasuni | Muziek, foto & video | 0 | 07-02-11 20:15 |
iphone 3Gs muziek albums probleem. | fiestaboyke | Muziek, foto & video | 11 | 13-11-10 21:26 |
Na muziek synchronisatie dubbele albums | mitchell1984 | iTunes | 3 | 01-11-09 20:00 |
Muziek: iemand een idee?:albums wel in afspeel lijst maar niet in albums ??? | andre-nl | Muziek, foto & video | 8 | 16-06-08 15:57 |
|
|