iTunes herkent iPhone niet discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wat een goed idee, ik ga t proberen en laat hier weten of t werkte....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wat een goed idee, ik ga t proberen en laat hier weten of t werkte.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
itunes herkent iphone niet
Helaas.
De oude versie van itunes op m'n back up is niet compatibal met leopard.. Dat werkte dus niet. Ik ga verder proberen een oudere itunes versie te vinden. duimen!proberen..... en weer duimen |
|
|||
|
|||
het probleem zit -denk ik- bij iphoto!!!
die houdt mijn iphone icoon terwijl deze niet is aangesloten!... daar ga ik nu even mee aab de slag. |
|
|||
|
|||
iphone opnieuw synchroniseren
Wekelijks sluit ik mijn iphone aan mijn imac an, om alles te synchroniseren. Vandaag lukt het niet : i tunes opent niet... nochtans, heb het ook met ander kabeltje geprobeerd en ook eens in een ander usb-contactje. Tevergeefs. Als ik dan zelf itunes open krijg ik nergens mijn iphone te zien... ben toch al een tijdje vertrouwd met mac en iPhone, maar weet niet wat hier aan de hand is.
groeten, mieka |
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Synchronisatie.
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Alle mogelijke poortjes geprobeerd. Ook oud en nieuw kabeltje.
Het programma opent niet in i-tunes. raar groeten, miek |
|
||||
|
||||
Ik weet niet of het gaat helpen, maar misschien iPhone en Mac uitschakelen en opnieuw opstarten?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
neen, geen snow leopard...
imac 0SX versie 10.4.11 |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb zopas computer opnieuw opgestart (had het voordien al gedaan met phone) en alles werkt.
Bedankt voor de reacties. |
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Ja, mbt hangen in iPhoto.(daar laadde de iPhone ook z'n foto's niet uit) Ik heb iPhoto even gestopt
en verwijderd: alles deed t weer. iPhone zichtbaar in iTunes. kon syncen en alles. later ook alles met iPhoto weer in orde. Dank voor alle reacties |
|
|||
|
|||
heb gelezen op sites van het internet dat je computer heropstarten met de iphone aangeloten het probleem meestal oplost x) dus wil itunes je iphone niet herkennen? gwn pc herstarten met iphone ingeplugd en probleem zal meestal opgelost zijn
Grtz |
|
|||
|
|||
Als je oude iphone developers tools hebt geinstalleerd kan dit probleem zich ook voordoen in Snow Leopard. De remedie is om de laatste iphone dev kit te installeren.
|
|
|||
|
|||
Deze oplossing is goed !! in no time probleem weg. Bedankt
|
Labels |
herkent phone niet, itunes, itunes 8.0.2, itunes hangt, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
itunes herkent iphone niet | Guest-20191103144301 | iTunes | 0 | 25-11-10 18:04 |
iTunes herkent iPhone niet | Supersmollie | iTunes | 0 | 09-07-10 17:29 |
Itunes herkent Iphone 2G niet | martineric | iTunes | 8 | 18-11-09 22:24 |
itunes herkent iphone niet | vy_k | Unlock [archief] | 0 | 01-04-08 17:33 |
iTunes 7.5 herkent iphone 1.1.2 niet | wouter3800 | Archief | 2 | 28-12-07 16:06 |
|
|