muziek op mijn Iphone plaatsen, hoe doe je dat? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey hey Ik heb net een Iphone maar ik snap echt niet hoe ik via windows muziek op mijn Iphone kan plaatsen. Kan een nobel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
muziek op mijn Iphone plaatsen, hoe doe je dat?
Hey hey
Ik heb net een Iphone maar ik snap echt niet hoe ik via windows muziek op mijn Iphone kan plaatsen. Kan een nobel iemand mij dat eens uitleggen . Alvast superrr bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
bij een iphone gaat alles via itunes, dus eerst naar de intunes bieb overzetten en dan in je sync instellingen muziek syncen aanvinken.
|
|||
|
|||
Gevonden via zoekfunctie: handleiding voor beginners
Voor eventuele andere vragen Veel plezier met je ifeun |
|
|||
|
|||
Nou ik heb itunes geïnstalleerd op mijn pc en gekoppeld aan mijn Iphone. Nu ik heb een aantal liedjes gesynchroniseerd maar ze zijn zoek, ik kan ze nergens terugvinden! Weten jullie hoe dat komt?
|
|
||||
|
||||
ff wat meer info, waar zijn ze zoek, je pc, je iphone, heb je de ipod geopend? juiste formaat? juiste sync instellingen?
|
|
|||
|
|||
@simlockvrij het is me gelukt . Toch bedankt! Echt waar! )
|
|
||||
|
||||
Fijn dat het is gelukt!
// Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Downgraden naar 4.1 hoe doe je dat? | Erik1965 | Archief | 1 | 27-11-10 12:37 |
Windows: 2 i-tunesaccounts op 1 laptop....hoe doe ik dat??? | pascalle741 | iTunes | 2 | 26-11-10 07:34 |
Windows: Hoe doe ik dat? | Heleen | iTunes | 1 | 02-08-10 19:41 |
Herstel vereist: Hoe doe ik dat? | Red_princess | iPhone algemeen | 22 | 11-08-08 14:01 |
|
|