automatische syncronisatie scherm, wat is het ? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) hey iedereen, soms als ik mijn ipad heb opgeladen komt er het volgende scherm op te staan als je dit niet opmerkt loopt de batterij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
automatische syncronisatie scherm, wat is het ?
hey iedereen,
soms als ik mijn ipad heb opgeladen komt er het volgende scherm op te staan als je dit niet opmerkt loopt de batterij enorm snel leeg nu mijn vraag, weet er iemand wat dit is en hoe ik het uitzet ? bedankt ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je een Belgisch abonnement?
Dan is het een service van je provider (meer over te vinden met de zoekfunctie).
|
|||
|
|||
bedankt ! ik heb het gevonden
|
|
||||
|
||||
en wat is het nu dan?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Automatische syncronisatie | memphis | iTunes | 12 | 21-05-11 23:21 |
Wat betekend dat witte pijltje rechtsboven in het scherm? | stefonline | Archief | 3 | 09-08-10 13:53 |
Wat vinden jullie van het piezo scherm van de nieuwe Blackberry Storm 2 | seminifeer | iPhone algemeen | 0 | 25-08-09 08:59 |
Artwizz screenprotector op scherm, lijkt alsof water op het scherm zit | Excellence | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 09-12-08 16:23 |
Wat te doenbij het volgende scherm? | igregnl | iPhone algemeen | 7 | 22-01-08 11:21 |
|
|