Greenpois0n rc7 4.3.5 voor ipad 2 ??? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo luitjes Ik lees op div forums over de nieuwe Greenpois0n rc7 dat deze is geschikt voor ipad 2 Wi-Fi om te jailbreaken met firm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Greenpois0n rc7 4.3.5 voor ipad 2 ???
Hallo luitjes
Ik lees op div forums over de nieuwe Greenpois0n rc7 dat deze is geschikt voor ipad 2 Wi-Fi om te jailbreaken met firm 4.3.5 het lijkt mij een beetje sterk maar ja vragen kan nooit geen kwaad ik lees namelijk sinds 20min al die berichten dat het daarmee kan en ook ios5 kan jailbreaken ermee let op ik bedoel echt voor een ipad 2 he |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als de makers zelfs niets melden dan zal het wel niet he?
|
|||
|
|||
De geruchten worden snel al waarheid ! Het schijnt dat ze wel mee bezig zijn...maar niets concreets!
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Chat en geruchten
|
|
|||
|
|||
Ik heb begrepen dat na de release van iOs5 de iPad2 ook aan de beurt komt voor een jailbreak en met wat geluk vrij snel zelfs. Zie: Jailbreak iPad2 iOS 5 Untethered - iPad 2 Jailbreak
|
|
||||
|
||||
Hou er rekening mee dat die bron onbetrouwbaar is.
Hoe komen ze er trouwens bij dat de vijf exploits alle vijf bootrom exploits zouden zijn? (dat lijkt me behoorlijk uitzonderlijk!)
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Das waar, komt vast goed heb ik zomaar eens het idee
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Greenpois0n 2.0 voor 4.3.1 (=1 april) | MichaelJ | Chat en geruchten | 6 | 01-04-11 18:50 |
Alle iDevices: Jailbreak voor 4.0 tot 4.1 iDevices met Greenpois0n - Verzameltopic | spysical | Jailbreak | 502 | 30-03-11 18:28 |
iPad: Clean 4.2.1 voor GreenPois0n | DenniZ85 | Jailbreak | 5 | 20-03-11 23:53 |
iPhone: Wanneer Greenpois0n voor iphone 4 ios4.1 | pjuter | Jailbreak | 4 | 23-09-10 13:51 |
|
|