Hoeveel mensen ken jij met een iPhone???? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ken er 12.405 (totaal aantal iPhoneclub-leden exclusief degenen met 'Ik heb nog geen iPhone' in hun profiel)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik ken er 12.405 (totaal aantal iPhoneclub-leden exclusief degenen met 'Ik heb nog geen iPhone' in hun profiel)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ken er twee, eentje via dit forum, eentje is een klant van mij voor wie ik de iPhone heb gejailbreaked en unlocked. Kan me verder wel een beetje vinden in Maurits' sentiment: een beetje exclusiviteit is best leuk
|
|||
|
|||
Inderdaad exclusiviteit is best wel leuk! ik ken er maar 3 die ook een iphone hebben en dat mag ook wel zo blijven ja!
|
|||
|
|||
Ik ken er naast mijzelf slechts 1
Ook ken ik iemand die hem doorverkocht heeft... :S Dus die heeft er nu geen meer Snappen jullie dat nou......... |
|
|||
|
|||
Ik ken 1 collega met een iPhone en that's it! Wel komen er meer en meer mensen over de vloer die een iPod in hun bezit hebben en op zoek zijn naar 1 of ander accessoire (speaker, lader, etc.), maar die 'ken' ik dus niet
|
|
|||
|
|||
Twee klasgenoten, en mijn neef!
|
|
|||
|
|||
op onze afdeling op het werk zijn er al 7 (en we zijn maar met 15)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ken 2 collega's met een iphone.
|
|
|||
|
|||
collega's en familie + aanhang = 15
|
|
||||
|
||||
Een heleboel
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
1 ex-collega
1 vriend 2 mensen in mijn omgeving |
|
||||
|
||||
Was nog een kennis vergeten die ik online heb geholpen met jailbreak en unlock. Hij wilde er al eentje kopen en toen hij de mijne zag (de iPhone, he), toen was ie helemaal verkocht.
|
||||
|
||||
Ik ken ook maar 1 met een iPhone in mijn omgeving, en dat ben ik
|
|
||||
|
||||
Natuurlijk mijn eigen iPhone, mijn broer die hem vorig jaar al heeft gekocht,
2 klanten met een iPhone en 2 vrienden (die elkaar dan weer niet kennen). Bij elkaar dus 6. |
|
||||
|
||||
Mijn tante heeft er een (werkt tijdelijk niet want ze heeft de update gedaan) en dan nog een kennis... (+ mezelf )
|
|
|||
|
|||
Op dit moment alleen ikzelf, maar een collega van mij is ook al van plan er een te kopen nadat hij die van mij heeft gezien
|
|
|||
|
|||
ik ken er geen enkele (mijzelf inbegrepen)
|
|
||||
|
||||
Een 20-tal...
|
|
||||
|
||||
te veel naar mijn goesting
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mensen met een iPhone en iPad | fllex | Koopinformatie Nederland | 5 | 03-09-10 01:13 |
Hoeveel apps heb jij nu | T.Verhoeven | Chat en geruchten | 19 | 18-08-10 20:57 |
Hoeveel uur heb jij al met je Iphone gebeld ? | Frits | Chat en geruchten | 3 | 04-11-08 17:51 |
|
|