//

Nieuw hier en over 2 dagen een Iphone

Nieuw hier en over 2 dagen een Iphone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ff voorstellen, ik ben Marco, 37 jr en binnenkort eigenaar van een Iphone.... hier ben ik uiteraard erg blij mee. Het is een 8GB ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-03-08, 22:18
yazzdian yazzdian is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 4
Standaard Nieuw hier en over 2 dagen een Iphone

Hallo,

ff voorstellen, ik ben Marco, 37 jr en binnenkort eigenaar van een Iphone.... hier ben ik uiteraard erg blij mee. Het is een 8GB versie 1.1.4 UK met nederlandse als optietaal en simlockvrij.

Ik kwam de Iphone tegen op Gratis GSM bij diverse aanbiedingen en zeer goedkope SIM Only abonnementen! - GSM-Shop.nl ik haal vaker hier mijn GSM's en word hier altijd netje geholpen. Nu hadden ze een actie

1x Iphone met Vodafone pakket voor 49 euro (abo. 35,- + 10,- internet)

wordt ik vanmiddag terug gebeld, hebben ze de Iphone ook met T-Mobile abo. relax 300 met 6 maanden 50% korting op mijn abo. Ik heb de T-Mobile genomen omdat ik al sinds BEN daar zit en erg tevreden ben.

moet nog een hoop leren wat de iphone allemaal kan...... zoek ook nog een mooi tasje of iets dergelijks, is zonde als er een kras op komt, toch...


nou toedels
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-04-08, 13:56
curmie curmie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 155
Standaard

Welkom en ik wens je heel veel plezier met je iphone...maar dat gaat helemaal goedkomen want het is een te gek apparaatje!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iphone 3G Jailbreak HELP (ik ben nieuw hier) maluku0485 Jailbreak 1 01-11-10 21:18
nieuw hier onno1 Archief 3 29-04-09 19:58
Kiezel nieuw hier kiezel Archief 2 30-07-08 19:02
Nieuw Hier Typhoon Archief 1 30-03-08 20:57
Volledig nieuw hier ! codeman Archief 3 06-02-08 15:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:06.