Windows Mobile 6.1 discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Windows Mobile 6.1 – New Windows Mobile Software for Pocket PC and Smartphone Toch frapant om te zien hoe goed er tegewoordig wordt gekeken naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Windows Mobile 6.1
Windows Mobile 6.1 – New Windows Mobile Software for Pocket PC and Smartphone
Toch frapant om te zien hoe goed er tegewoordig wordt gekeken naar de mogelijkheden van de iPhone. De gevestigde namen in de mobile OS markt hebben de standaard gevonden zo blijkt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb vanmiddag een zakelijke WM6 phone gehad, wat een drama ding
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Tsja... tis net als je met een Mac werkt en je terug moet naar Windows (heb het niet eens over Vista... wat een draak)... wat een drama. Zouden we verwend zijn ??
|
|
||||
|
||||
Als ik een nummer wil tikken dan druk ik zelfs de verkeerde in omdat het allemaal zo dicht op elkaar zit. En om nog maar te zwijgen over de internet toegang.
De enige reden dat ik hem nu gebruik is vanwege de mogelijkheid van TomTom. Thats it. En dat kan zelfs zonder sim-kaart
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Ik ken dat.. ik heb mijn MDA Vario-nogwat ook alleen nog maar voor Tomtom in gebruik. Zodra er een iPhone komt met een fatsoenlijke navigatie-oplossing verdwijnt die vreselijke WM phone in de prullenbak.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows Mobile | DertKesh | iPhone algemeen | 6 | 12-04-09 18:34 |
W800 Smart Mobile Phone, GPS Navigation, Bluetooth, JAVA, Windows mobile 5.0 | ruffrazor | iPhone algemeen | 14 | 14-05-08 21:37 |
Windows Mobile VS OS X | borgqueenx | Chat en geruchten | 7 | 26-04-08 23:40 |
kalender op springboard als in windows mobile | TimL | iPhone algemeen | 2 | 04-01-08 22:50 |
|
|