Apple TV - 3e generatie discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien de 3e generatie van de Apple TV (AppleTV3,1) waarschijnlijk binnenkort uitkomt, dacht ik alvast een algemeen topic te maken met nieuws erover. Er is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple TV - 3e generatie
Aangezien de 3e generatie van de Apple TV (AppleTV3,1) waarschijnlijk binnenkort uitkomt, dacht ik alvast een algemeen topic te maken met nieuws erover.
Er is voor het eerst een verwijzing gevonden dat het product bijna af is. In iOS 5.1 beta staat namelijk de codenaam J33. Wanneer de codenaam gekoppeld is duurt het over het algemeen niet zo lang meer tot het product ook echt te koop is. De verwachting is dat het een upgrade betreft naar de A5-cpu, waarin ook 1080p content voortaan meegenomen gaat worden. Dit is ook hoognodig om gemaakte filmpjes van de 4S optimaal af te kunnen spelen met Airplay. Apple’s next-generation Apple TV moves closer to reality, assigned J33 codename | 9to5Mac | Apple Intelligence Ook zal de upgrade komen met de nieuwste versie van Bluetooth. Bluetooth 4.0 wordt ook al gebruikt in de iPhone 4S. Dit zet de deur open voor een makkelijke integratie met andere invoerapparaten die op een hele nieuwe manier kunnen worden gebruikt. Denk aan bijvoorbeeld Siri en een keyboard. Misschien zelfs de mogelijkheid tot het gebruik van Apps op de tv. Upcoming Apple TV to feature low-power Bluetooth 4.0 technology, opens door to new, more advanced input devices | 9to5Mac | Apple Intelligence Ik kan niet wachten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Apple TV 3rd GEN
Denken jullie dat maart-april Atv 3rd Gen uitkomt? die ook 1080i zal ondersteunen?
groet
|
|||
|
|||
Mijn glazen bol is in herstelling en piskijken is zo vies
|
|
|||
|
|||
Het beste nieuws in tijden Hij is er bijna!!
Apple TVs are disappearing from shelves, could see an update next month as well | 9to5Mac | Apple Intelligence |
|
|||
|
|||
mooi!! vorig jaar de 2 meegenomen uit de States. Dit jaar ben ik er weer in juni. Dat word dus de 3 meenemen!
thanks voor de 9to5mac-link, Glaantje |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Vanavond om 19:00 Nederlandse tijd is het zover, Apple houdt weer een Media Event waarin zij hun nieuwe en/of aankomende producten zal aankondigen en toelichten. De eerste 3 kwartier worden meestal gevuld met statistische informatie over verkopen waar daarna de nieuwe producten aangekondigt worden.
Naar alle waarschijnlijkheid zal vanavond ook de nieuwe Apple TV aangekondigd worden welke we voor het gemak maar Apple TV 3 noemen. Als we alle geruchten, uitgelekte details en waarschijnlijkheden op een hoopje gooien dan kunnen we een mooi lijstje maken van vernieuwingen die ons te wachten staan. We zullen de vreemste geruchten maar in een apart lijstje zetten. Waarschijnlijk vernieuwingen: Full-HD/1080p Apps Bluetooth 4.0 Microfoon/Siri Apple A5X system-on-chip Onwaarschijnlijke vernieuwingen: Camera/Handgebaren Live TV Daadwerkelijke televisie (wellicht eind dit jaar) |
|
||||
|
||||
JaaaaaaaaaaJaaaaaaaa..... Hij is er hooorrrr
Apple TV Ook kondigde Apple tijdens het evenement een nieuwe Apple TV aan. Het gaat dan om de settopbox die te gebruiken is met normale tv-toestellen. De Apple TV heeft een nieuwe user interface en ondersteunt 1080p-video's. Ook films die beschikbaar zijn in iTunes kunnen vanaf nu aangeschaft worden in een 1080p-resolutie (2048x1536 pixels). Laaaat horen als hij in de winkels liigt he Citaat:
|
||||
|
||||
Enige verschil met de atv2 is dus 1080p, want zelfs de nieuwe interface komt naar de atv2
Geen reden voor mij om te vernieuwen dus. |
|
||||
|
||||
Zo denk ik er ook over. Heb nu een jailbreak op de ATV2 en kal al MKV 720p bestanden afspelen wat voldoende voor mij is op dit moment.
|
|||
|
|||
Apple tv3
Heb nog geen Apple tv.vraag:iPad3 komt op 23 in Nederland komt Apple tv 3 dan ook?
|
|
|||
|
|||
Misschien een domme vraag maar kan ik ook mijn popcornhour benaderen over het netwerk en films streamen vanaf mijn PCH met een atv3?
|
|
|||
|
|||
Niet zonder jailbreak. En wanneer de jailbreak komt voor die zeer speciale "single core A5" processor staat nog in de sterren (denk ik).
|
|
|||
|
|||
maar als ik het goed begrijp is het met een atv2 met een JB wel mogelijk?
Is dat toch wel een goede optie voor mij. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jailbreak Apple TV 2 met iOS 5.1 onderweg | Apple TV Nieuws |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Die laatste is altijd te jailbreaken met de Limera1n exploits. De tethered jailbreak voor de iPhone 4, met A4 processor, onder iOS 5.1 is er trouwens al sinds deze ochtend. |
|
|||
|
|||
Is er al enig zicht of, en zo ja, wanneer de Apple TV 3 naar Nederland komt ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|