(Un)Tethered JB voor A5 devices in de maak !!! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hebbes!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hebbes!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen of deze ook voor mijn Ipad2 5.01 (9A405) geschikt is.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Toppie.
Kan het kwaad om hem te jailbreaken. Wat zijn de voordelen Ik heb hem pas een paar weekjes dus weet er nog helemaal niets van. Ik begrijp dat ik na het Jailbreaken nog niet klaar ben. Iets met sources toevogen of zo. |
|
||||
|
||||
Citaat:
1. Wachten voor je jailbreakt... 2. Je meer verdiepen in dit forum (zoekfunctie gebruiken)... 3. Last but not least ZEKER NIET UPDATEN naar een hogere versie... |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Lijkt erop dat de tool verbinding moet maken met de greenpoison website...
Als ie down is...werkt ie niet... |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 januari 2012 om 18:32 ---------- If the Absinthe webclip shows "Error establishing a database connection", please go to Settings, turn on VPN and wait instead |
|
||||
|
||||
Er wordt aangeraden om je simpincode ff te disablen voor je jailbreakt...
|
|
||||
|
||||
Die is goed...
|
|
||||
|
||||
Greenpoison probs worden aangepakt...
|
|
|||
|
|||
Hier met een iPad op 5.0.1 werk het niet. Hij gaat eerst files recoveren, dat gaat goed.
Daarna zegt ie 'recovery completed' en gebeurt er niks meer totdat de app crasht na 10 min. Absinth opnieuw opstarten, deze keer vraag hij niet te recoveren en zegt ie dat ie gaat jailbreaken. De blauwe balk stop echter op +-10% en blijft daar staan en na een minuut of 15 crasht de app weer. Komt dit bekend voor? Ik zou graag willen horen als het iemand gelukt is een ipad2 te jailbreaken ... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nog even wachten op windows versie...
wat een werk zo meteen heel mijn iphoneclub profiel weer aanpassen en al die leuke tools weer installeren. ik heb er zin an zeker en vast!! |
|
||||
|
||||
Deze topic kan nu op slot nu de jailbreak er is.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
iPhone: Van iOS 5.0.0 tethered naar 5.0.1 voor untether... | BananaXtreme | Jailbreak | 20 | 28-12-11 01:53 |
Tethered jailbreak voor iOS 4.4 en 4.4.1 beschikbaar | damel | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 19-10-11 22:21 |
|
|