(Un)Tethered JB voor A5 devices in de maak !!! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bjklifatih loool begreep het pas na 10 seconden humoorr hahahah Den ene is al wa rapper dan den andere... Mijn gedacht......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
T'IS NIE WOAR HEEEEEEEEEY !!!
|
|
||||
|
||||
Oef...t'is al terug in orde...
|
|
|||
|
|||
Stefan geeft net aan dat de probleem met Siri na een reboot is opgelost
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
update van @planetbeing
|
|
|||
|
|||
Wou het net posten pleurt men ISP eruit -.-
|
|
|||
|
|||
Citaat:
@xvolks http://upload.wikimedia.org/wikipedi...nthe-glass.jpg |
|
||||
|
||||
6 pagina's over iets dat bijna gaat komen ...
Over wanhopig gesproken ... Djees. |
|
||||
|
||||
So what? Is gewoon gezellig hier, niet iedereen is zo wanhopig als je denkt
|
|
|||
|
|||
Je kunt beter zorgen dat je er snel bij bent, als de "rest" gaat jb'en dan gaan Cydia en de repo's snel over de pis
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
aan je iDevices te zien in je profiel begrijp ik dat wel ja
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wil niet zeuren maar waarom werd er verkondigd dat je moest upgrade naar 5.0.1 terwijl je op 5.0 kon blijven?!
En betekent dit dat je tot in het eind der dagen geen unlock meer kunt uitvoeren op je phone! Nogmaals niet om te zeuren want het forum hier, is Super |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er is altijd verteld dat je naar 5.0.1 moest voor de jailbreak mits/tenzij je afhankelijk was van een software unlock
Laatst gewijzigd door dutchyme; 20-01-12 om 12:44. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Voor mij persoonlijk zijn de aanbevelingen van het pod2g en de Dev Teams veel belangrijker dan wat al die geruchtensites ventileren. Maar goed, iedereen volgt de aanbevelingen die hij/zij wil |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bedankt Timosha
En wat betreft die unlock? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
iPhone: Van iOS 5.0.0 tethered naar 5.0.1 voor untether... | BananaXtreme | Jailbreak | 20 | 28-12-11 01:53 |
Tethered jailbreak voor iOS 4.4 en 4.4.1 beschikbaar | damel | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 19-10-11 22:21 |
|
|