(Un)Tethered JB voor A5 devices in de maak !!! discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door fl0riz Indeed.. Wordt nu wel es tijd Waarom wordt het nu wel eens tijd Wat was jouw bijdrage dan aan het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
@Timosha
Ik berijp dat de heren achter deze mega fantastische JB nog druk bezig zijn met de laatste puntjes op de i. Ik heb het filmpje gezien van die vriend van @pod2g dat ie keurig draait op de iPhone 4S. Heb jij enig idee wat die laatste puntjes op de i inhoudelijk zijn, Ik heb er 0 verstand van, maar tis puur een vraag uit interesse. Ik bewonder die gasten echt enorm.... Al weken lang bezig met deze JB voor de 4S en dit op non-profit basis... respect!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat ik (uit ervaring) wel weet is dat "reverse engineering" met fuzzers (Fuzz Testing) een reusachtige klus is die heel lang kan duren. Als er dumps gemaakt zijn van de machine code moet men ook nog instructie na instructie door de dump, ofwel met een Assembler of wel in machinetaal. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 17-01-12 om 13:54. Reden: Taelvauten |
|
|||
|
|||
bedankt voor je visie hierop! wachten tot de tool klaar is voor het grote publiek
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nog een bewijs(?) dat de release erg dichtbij komt...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Maar nu graag weer on-topic!
|
||||
|
||||
Draait ne mens zijne rug eens efkens...
Post dieë koekoek toch weer nen andere video zekers... Voor de iPad2 fanaten onder ons... Ne video especially for you !!! pod2g's iOS blog Valla...en nu gij !!! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Nu wordt het toch wel tijd voor een pafke zunneh !!!
Efkens van achter mijne buro kruipen... |
|
|||
|
|||
Ik denk datie deze nacht uitkomt nu 0:02 en voor musclenerd is et 15:00 (LA) hupeldepup
dus nadatie zijn bakje koffie en diner op heeft pleurtie de nieuwe redsn0w op het net (meestal voel ik de JB aankomen en ik denk datie vannacht word gelanceerd ) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zit hier toch vast tot 06.00 morgenvroeg... Alleen spijtig dak nie thuis ben op de iPad2 te updaten naar 5.0.1... Mocht de JB uitkomen en Apple stoppen met signeren van 5.0.1...dan weet ik het niet meer !!!! |
|
|||
|
|||
Citaat:
over de signeren van 5.0.1 stel dat 5.1 gelijk uitkomt is de 'gate' naar 5.0.1 iig 1 dag denk ik beschikbaa (gaat nooit zo snel dicht) update je iPad nu dan gewoon |
|
||||
|
||||
Citaat:
Zal efkens aan de baas vragen of ik efkens naar huis mag om den iPad2 te updaten... 1.Dieë zal d'r eens goe mee lachen... 2.Ben nie zeker of ie wel weet wat nen iPad2 überhaupt is... Maar voor de rest is het ne baas uit de duizend !!! |
|
|||
|
|||
ooww hahaha nee maak je geen zorgen zo snel zal het echt niet gebeuren.
gij komt eraaannn ik voelumm |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: redsn0w: (Un)Tethered Jailbreak voor iOS5.0 (behalve iPad2, 4S) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 943 | 25-05-12 16:55 |
iPhone: Van iOS 5.0.0 tethered naar 5.0.1 voor untether... | BananaXtreme | Jailbreak | 20 | 28-12-11 01:53 |
Tethered jailbreak voor iOS 4.4 en 4.4.1 beschikbaar | damel | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 3 | 19-10-11 22:21 |
|
|