Stel iPhone valt discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Is ie dan eerder stuk dan andere merk X smart phones? Sorry, brainstorm vraag....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Stel iPhone valt
Is ie dan eerder stuk dan andere merk X smart phones? Sorry, brainstorm vraag.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat is goed nieuws. Onderzoek ergens beschikbaar? Thanks
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zonder afdoende bescherming...(een goeie kees...)
Een flinke val...zeg maar +/- 1.5 meter... De 4 + 4S zullen het wel overleven...maar je zal stukken hebben... Dat geef ik je op een briefke mee... Mijn gedacht... |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Je scherm zal 'stuk' zijn ja
|
|
||||
|
||||
Het hangt er maar net vanaf waar hij op valt
Als je hem laat vallen en hij komt terecht op je matras is er niets aan de hand hoor. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 februari 2012 om 17:58 ---------- Ze zijn beiden even snel stuk. gooi ze maar eens met dezelfde snelheid op de grond kapot. je zult zien dat ze beiden stuk gaan op het moment dat ze de grond raken
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stel dat ik mijn iPhone 3gs met abbo wil verkopen | Robvm | Koopinformatie Nederland | 1 | 22-11-10 20:16 |
Stel: Er komt weer een nieuwe iPhone... | Robkro | Chat en geruchten | 20 | 21-12-08 19:23 |
T-mobile internet op je iphone hoe stel ik dat in? | Timp | Archief | 4 | 26-01-08 01:42 |
|
|