Fresh heeft het laatste woord discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wens jullie veel plezier vanavond, 2 uur ga ik niet redden...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
ik wens jullie veel plezier vanavond, 2 uur ga ik niet redden
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
hier nog een afhaker... Ik lig er al in !veel plezier!
|
|
||||
|
||||
Ik red twee uur sowieso nooit hahahaha
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Ik wel lol
|
||||
|
||||
hoef jij niet te werken dan?
|
|
||||
|
||||
Blijkbaar niet Maar hier loopt de wekker weer om half zeven af
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
hier om 5:40
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
wie zijn er alemaal aanwezig vanavond?
|
||||
|
||||
count me out tonight
|
|
|||
|
|||
Zoo ben er ook nog bij. nog andere mensen van de party.
|
|
||||
|
||||
ikke altijd
|
|||
|
|||
Heey:
joke_name, Arash, BasBeer, boris55, bruce springsteen, Celf, codevrij, crewke, croneyck, dsnijhof, fidushi, forum.bericht, Franco, gieltje, gulaydoku, ifashion, iMario, jackandjones22, jacopo, jayjay, jeeeka, JrC, jurref, keayano, kennyparker, KingJamey, manualaddict, mul, mvwijn, nielsl, Np21, paulvd, rbproject, RedB, Redchilly, reza, rickmire, rikkert, S.A.F, Sheriff-Rocco, slauerhoff, soboer, SRT-4man, The Saint, Tommeh, Toukmaji14, twaalfuur, zordak Zeg ook eens wat! |
|
||||
|
||||
idd mensen laat jullie eens horen!
|
||||
|
||||
kuch kuch
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
ik zal er ook nie bij zijn, eerst kon k nie slapen, nu ben k doodop pppfffff
|
|||
|
|||
Ik ga ook maar lekker slapen.
Morgen bedrijfsuitje, wordt volgens mij er saai. Maar wel goed zuipen op kosten van de zaak. |
|
||||
|
||||
weltrusten dan maar
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Ik ben nog wel ff bezig.... de hele nacht ofzo
|
||||
|
||||
hele nacht?? lijd je aan slapeloosheid ofzo??? morgen nie werken? k kruip erin hahahaha, zei k daarstraks ook al lol. maf ze gek
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie heeft het laatste woord? | iMick | Archief | 10 | 04-07-08 14:55 |
Het eerste woord !! | johnwalter | Chat en geruchten | 3 | 29-04-08 10:04 |
Iphone heeft laatste summerboard niet | gregory804 | Unlock [archief] | 1 | 18-02-08 17:56 |
|
|