Fresh heeft het laatste woord discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het gered, mar ga nu echt onder de wol. Volgens de regels heb jij gewonnen, iMario......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik heb het gered, mar ga nu echt onder de wol. Volgens de regels heb jij gewonnen, iMario...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
en wie ga t vandaag zijn?
Fresh al niet, hij is op weekend hihi.
|
||||
|
||||
zoals het nu lijkt ben ik nog wel ff bezig
|
|||
|
|||
Zo ik ga nu maar lekker slapen. Heb gisteren mijn nieuwe laptop binnengekregen en die moest natuurlijk gisteren en vandaag goed worden ingesteld. Ben er eigenlijk nog steeds niet klaar mee.
|
|
||||
|
||||
En k weet al aan wat. is nie meoilijk he, lees t eerst eens op je gemak. En bekijk alles eens rustig, k had eerrst ook dat k t nie aant werk kreeg, en zo heb k t aant werk gekregen.
|
||||
|
||||
Citaat:
ik snap het echter nog steeds niet, want niet alles deugt... maar beter niet hier over praten
|
||||
|
||||
minimaal 10 tekens.
|
|||
|
|||
ZOooooooooooo. Het is weer bed tijd geworden. Weer veel nuttige dingen gedaan vandaag..
|
|
||||
|
||||
hihihi nog niet Heel Other.artwork ben ik nog wel ffkes zoet mee!!
|
||||
|
||||
Ik ben dan misschien te laat maar ik ben nog wel de enigste hiero op het forum prijsje?? HAHA lol
hele tijd met Other.artwork bezig geweest, nog niet af trouwens ik ga morgen weer verder!!
|
||||
|
||||
wie zijn er vanavond weer bij?
misschien: altivec, appolo16, aswien, Attic84, bart geldermalsen, ChrisVrinssen, danzell, djseven+, e60roman, Fresh+, inbouwer, Johnny Crash, jose, Marquez, nHat, nifc 2000, Nissay, Pringle, snrhm, sossienl, tjingie of Tombo ?? ik ga het zowiezo wel halen, zit lekker Metal Gear Solid 4 te spelen! ben morgen ook noges vrij.... scheelt ook weer
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 18-06-08 om 02:12. |
|
||||
|
||||
Dacht je dat.
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Welterusten allemaal!
|
|
|||
|
|||
is daar nog iemand.
|
|
|||
|
|||
Fresh viert een feestje....
|
|
||||
|
||||
iMario is weeres aan het modden zoals altijd
|
|||
|
|||
iMario, ik ga morgen op vakantie voor 2 weken, maar iFoneguide regelt het wel....
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wie heeft het laatste woord? | iMick | Archief | 10 | 04-07-08 14:55 |
Het eerste woord !! | johnwalter | Chat en geruchten | 3 | 29-04-08 10:04 |
Iphone heeft laatste summerboard niet | gregory804 | Unlock [archief] | 1 | 18-02-08 17:56 |
|
|