Updates, trager wordende mobiel en zo discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb mijn 3G doorgeschoven naar iemand anders. Het viel mij op dat hij nu een stuk trager is in vergelijking met mijn 4S. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Updates, trager wordende mobiel en zo
Hoi,
Ik heb mijn 3G doorgeschoven naar iemand anders. Het viel mij op dat hij nu een stuk trager is in vergelijking met mijn 4S. Nu heb ik natuurlijk een nieuwere bak, maar toch. Ik heb gehoord dat Apple updates aanbied waardoor de iPhone trager wordt. Dit om de klanten aan te sporen een nieuwer model aan te schaffen.
Macamba |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is normaal Mijn Porsche 911 wordt ook steeds maar trager vermoedelijk wil Porsche mij aansporen om een nieuwer model te kopen. Erg hé?
|
|
|||
|
|||
Dat is een ietwat vreemde vergelijking.
Of krijg jij van Porsche ook telkens firmware-updates aangeboden? Nee, nu even serieus; Het is zo dat het kan voorkomen dat je 'oude' mobiel trager wordt na het installeren van een nieuwe firmware. De boel wordt nu eenmaal door-ontwikkeld, en daarbij worden de grenzen opgezocht van het technisch mogelijke. Besturingssystemen worden groter en zwaarder, door het toevoegen van extra functies. Op een tragere (lees: oudere) telefoon, zul je daar eerder last van hebben dan op de nieuwste modellen. Enfin, zoals het ook al decennia in de computer-wereld gewoon is. |
|
|||
|
|||
Ja, en die firmware updates van Porsche maken de bak steeds trager. Het is gewoon een onderdeel van een wereldwijde samenzwering (waar blijkbaar ook de CIA, FBI, FSB en Mossad in betrokken zijn).
|
|
|||
|
|||
OK. Nu de grote vraag, hoe installeer ik een oudere versie van het IOS?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Op een 3G kan maximaal iOS 4.2.1. Ik weet niet zeker of je een 3G nog kunt downgraden.
|
|||
|
|||
Een iPhone 3G is altijd te downgraden naar een IOS voor 4.0 (3.1.3 bijvoorbeeld) en is te downgraden naar versies 4.0-4.1 in de Pwned-DFU mode van Redsn0w, een jailbreakprogramma. Echter zijn die twee versies extreem traag op de 3g en raad ik dus niet aan. Naar 3.1.3 is de beste optie. Download 'm (zoek op google, geen links hier), zet iphone in DFU mode (google voor instructies) en kies SHIFT+ restore (PC) of ALT+ restore (MAC) in iTunes. Je kan geen backup van een hogere versie terugzetten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: trager na jailbreak | amkrisis | Jailbreak | 0 | 26-09-08 10:42 |
Trager na update | schuurar | iPhone algemeen | 1 | 18-08-08 15:32 |
Iphone trager na modding | pontifex | Archief | 1 | 21-10-07 15:14 |
|
|