Stel jij mag de mogelijkheden iPhone5 bepalen...Wat moet ie meer dan de iPhone4S ? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Van mij mag er alvast een radio in......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Stel jij mag de mogelijkheden iPhone5 bepalen...Wat moet ie meer dan de iPhone4S ?
Van mij mag er alvast een radio in...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Gelet op die tientallen "batterijprobleemdraadjes" mag de iPhone 5 van mij kernfusie als energiebron gebruiken. Dus, gewoon waterstof omzetten in helium en 100.000.000.000 jaar niet meer opladen.
Mijn gedacht |
|
||||
|
||||
Iets dat mijn psychische krachten versterkt waardoor ik m'n gedachten werkelijkheid kan maken en de iPhone nooit meer hoef aan te raken om bv. muziek aan te zetten of op het scherm te kijken
|
|
|||
|
|||
projector...
idd een betere batterij |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik wil een verdere iCloud intergratie en sync met mijn Mac. Als ik een filmpje maak in iMovie op iOS, wil ik dat deze automatisch in iMovie op mijn Mac komt. Hetzelfde voor iPhoto. Wat mij ook cool lijkt..............Als ik thuis kom wil ik dat mijn Apple TV de muziek overneemt van mijn iPod op mijn iPhone. Dus dat ik mijn koptelefoon afzet en gewoon de muziek blijf horen. Technisch moet het mogelijk zijn. Een knop op je iPhone die zegt:"continue music on ATV when in Wi-Fi range". |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog heel even wachten op OS X 10.7.8 en iOS 6 en dan worden jouw wensen vervuld En, er verschijnen steeds meer apps die gebruik maken van iCloud Documents & Data sync. Oudere apps krijgen soms een update voor deze functie. |
|
||||
|
||||
Volgens mij staat OSX 10.8 in de startblokken. Maar ik denk eerder dat het gepaard zal gaan met een update van iWork en iLife.
Photostream is niet wat ik bedoel. Dit is een handige optie om er voor te zorgen dat mijn foto's in iPhoto komen. Deze komen echter in een 'Event' Photostream juni 2012. Ik wil on the road Events, Albums, Places en Faces kunnen bewerken en als ik dan thuis kom, dat ik niet mijn iPad of iPhone aan de Mac hoef te hangen, maar dat dit via de Cloud gebeurd. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Onder 2.0, mag je dan meer dan 1000 contacten hebben? | rrustema | iPhone algemeen | 2 | 12-07-08 18:12 |
Wat mag en wat mag niet | mustykief | Archief | 2 | 18-06-08 19:47 |
|
|