iphone 5 ios6 te jailbreaken via deze site discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal vannacht heb ik een site gevonden op twitter Rocky-Racoon.com hier zeggen ze dat de iphone 5 te jailbreaken is maar ik heb er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5 ios6 te jailbreaken via deze site
hallo allemaal
vannacht heb ik een site gevonden op twitter Rocky-Racoon.com hier zeggen ze dat de iphone 5 te jailbreaken is maar ik heb er nooit van gehoord is deze site te vertrouwen? want vannacht was er ook een dream jailbreak maar ja was een fake al die uren wachten maar toch geen jailbreak uit gekomen anders moeten we toch gewoon even wachten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
volgens mij fake...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Dev-Team Blog Laat deze onzin maar verplaatsen naar het Chat & Geruchten forum |
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Chat & Geruchten
Een JB van de 2 bekende teams en ze melden er beide niets over? Right...
|
|||
|
|||
De jailbreaks vliegen je echt om de oren de laatste tijd.
Maar het is ook in dit geval weer een ontzettende fake. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is deze Site te vertrouwen | djkavaa | Koopinformatie Nederland | 18 | 19-06-10 18:09 |
Iphone 3G met 3.1 volgens deze site te unlocken | toontje55 | Archief | 5 | 14-10-09 14:55 |
iemand deze site al gezien? | dpz | Archief | 4 | 17-07-08 18:17 |
iphone in uk aankopen bij deze site? | truckdiver | Koopinformatie Rest Europa | 3 | 21-01-08 23:56 |
|
|