Time Machine discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Mensen, Ik heb per ongeluk mijn Time Machine app weggegooid. Nou wilde ik deze installeren via de Leopard DVD, maar hij staat niet bij optional ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Time Machine
Mensen,
Ik heb per ongeluk mijn Time Machine app weggegooid. Nou wilde ik deze installeren via de Leopard DVD, maar hij staat niet bij optional installs. Is er een manier om de originele Time Machine terug te krijgen ? Marco
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mail me ff.. dan mail ik hem door
|
||||
|
||||
Destiny gebruik pacifist om het pakket eruit te krijgen van je leopard cd Pacifist even googlen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
thnx Michael tis gelukt met dat progje
Jij ook bedankt Ironmanixs ! @Michael: Jij zei op de borrel dat Time Machine moet vragen wat hij moet backup'en. Maar dat doet hij bij mij niet. Hij vraagt of ik Time Machine wil configureren. Daarna klik ik op ja en kan ik alleen me schijf selecteren. Weet jij hoe ik dat moet oplossen ?
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl Laatst gewijzigd door Destiny; 25-05-08 om 23:33. |
|
|||
|
|||
Je kan aangeven welke mappen hij niet moet backuppen als het goed is.
|
|
||||
|
||||
Ja klopt ik heb het gevonden. Hier mag een slotje op
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zoek machine taal | Joris123 | iPhone algemeen | 2 | 19-12-10 10:30 |
Wi-Fi -> Time Machine | Gerrit O | Wi-Fi | 0 | 28-07-09 18:46 |
weatherpro en weather machine updaten niet | borgqueenx | iPhone Apps | 1 | 25-06-09 17:49 |
backup via time machine | Berik61 | iPhone algemeen | 4 | 28-05-09 00:59 |
|
|