Iemand gezocht om te helpen met AppleHulp filmpjes en post's discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben opzoek naar iemand die mij wilt helpen en ondersteunen van het youtube kanaal AppleHulpNL, om zo filmpjes te maken om mensen met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand gezocht om te helpen met AppleHulp filmpjes en post's
Hallo,
Ik ben opzoek naar iemand die mij wilt helpen en ondersteunen van het youtube kanaal AppleHulpNL, om zo filmpjes te maken om mensen met probleempjes te kunnen helpen. Zo kunnen mensen zelf met vragen komen, maar posten we regelmatig ook eigen tips enz. Het zou top zijn als je verstand hebt van video editing. Het is ook als hobby, dus je verdient er niks mee. Het is echt om andere mensen met hun problemen doormiddel van filmpjes te helpen. Als je geïnteresseerd bent, stuur dan even een mailtje naar ApplehulpNL@gmail.com Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Kan iemand me helpen met een unlock | Stinger | Unlock | 3 | 31-12-12 16:01 |
Gezocht: artikel/post over opladen met USB | Snirus | iPhone algemeen | 0 | 14-04-11 13:23 |
Kan iemand me helpen met de firmware aub? | Tinkelbell.36 | iPhone algemeen | 10 | 30-09-10 11:49 |
Kan iemand mij helpen met 'tethering'? | stevendeen | iPhone algemeen | 4 | 28-09-10 15:44 |
kan iemand mij helpen met updaten 2.0.0 | iTimothy | Archief | 1 | 28-08-08 18:59 |
|
|