//

Wat vinden de iPhone gebruikers hier van de Samsung S3 & S4?

Wat vinden de iPhone gebruikers hier van de Samsung S3 & S4? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb tijdens deze vakantie even mogen spelen met de Samsung S3 van mijn vriendin. Zelf heb ik nog de 3gs 16gb, en ik moet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-08-13, 11:30
Gerard1971 Gerard1971 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard Wat vinden de iPhone gebruikers hier van de Samsung S3 & S4?

Ik heb tijdens deze vakantie even mogen spelen met de Samsung S3 van mijn vriendin.
Zelf heb ik nog de 3gs 16gb, en ik moet zeggen dat ik behoorlijk onder de indruk ben van de Samsung.

Ik heb het onderbuik gevoel (correct me if I am wrong) dat Samsung behoorlijk terrein aan het winnen is t.o.v. Apple (wat telefoons betreft).
Moet daarbij wel vermelden dat mijn verwachtingen van de Iphone 5 wellicht ietwat te hoog waren

Ik ga er serieus over nadenken om de S4 aan te schaffen.

Wat zijn jullie meningen/gevoelens over de S3 & S4?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-08-13, 15:44
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Na 4 jaar iphones heb ik nu sinds 2 weken de Samsung Galaxy S4.

Is gewoonweg een toptoestel, maar de iphone 5 ook. Het zijn allebei zeer goede toestellen en ze kunnen hetzelfde (surfen, mailen, bellen, sms, camera, agenda, apps, enz.)

Ik ben overgestapt op de S4 omwille van het grotere scherm en omdat ik na 4 jaar uitgekeken was op IOS. Ik heb geen spijt van de overstap, ik kan er alles mee doen wat ik met de iphone 5 deed. En ik heb een zalig groot scherm.

Velen zeggen dat Android ingewikkeld is, maar dat klopt niet. Je went er zeer snel aan. En met Android hoef je het toestel niet te jailbreaken om het te personaliseren met eigen wallpapers en dergelijke.

Pas op, ik zeg niet dat iphone slecht is, integendeel. Maar ik zeg wel dat Android even goed is als IOS. Veel apps zijn gratis, weliswaar vaak met reclamebannertjes maar die storen mij niet.
  #3  
Oud 01-08-13, 16:06
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Eigen wallpapers hoef je natuurlijk niet voor te jailbreaken
  #4  
Oud 01-08-13, 17:17
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nikooos Bekijk bericht
Eigen wallpapers hoef je natuurlijk niet voor te jailbreaken
Maar wel als je bv. meer rijen/kolommen wilt op 1 pagina of kleinere icoontjes, want de standaard icoontjes in IOS zijn veel te groot
  #5  
Oud 01-08-13, 17:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door belgiumiphone Bekijk bericht
Velen zeggen dat Android ingewikkeld is, maar dat klopt niet. Je went er zeer snel aan.
Het hangt er maar van af over welke "Android" je het hebt. Er zijn tientallen "Androids" met verschillende kernels en specifieke GUI's.
  #6  
Oud 01-08-13, 17:45
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

We hebben hier SGS3 gehad en hebben nu een SGS4. Ik vind ze beide niks. Een huisgenoot heeft SGS2 gehad en na maanden van geklaag is hij nu heilig trouw aan zijn iPhone 5.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #7  
Oud 01-08-13, 18:38
TouchMe's schermafbeelding
TouchMe TouchMe is offline
• iOS 11.3
• 9.3.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 401
Standaard

Ik vind het "statische" van een iPad of iPod juist zeer aantrekkelijk. Iconen onaantrekkelijk- er op uitgekeken zijn - dat zijn dingen waar ik persoonlijk niet echt mee bezig ben. Al dat gedoe ( beweging van wat dan ook ) op zo'n beeldschempje hoeft van mij dan ook niet. Kwam er gisteren trouwens achter dat ik mijn iPad bijna 2 jaar heb en dat ding gaat nog steeds als een speer. Accu nog steeds niet leeg te krijgen terwijl ik mijn iPad toch iedere dag volop gebruik. Voor mij een ideaal apparaat dus.
  #8  
Oud 03-08-13, 10:05
Pleur's schermafbeelding
Pleur Pleur is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Het schone Zuiden met een zachte "G"
Berichten: 239
Standaard

Vergeet ook niet dat de 3GS uit 2009 komt en de S3 uit 2012 ;-)

Ik zweer bij mijn iPhone 5; Ik ben juist van mening dat het scherm niet te groot moet zijn. Sowieso heb ik meer een gevoel voor de, wat ik vind, elegante uitstraling. Terwijl ik Samsung juist wat robuuster vind.
__________________
War, war never changes
  #9  
Oud 03-08-13, 11:26
Gerard1971 Gerard1971 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 3
Standaard

Idd een toestel uit 2009 vergelijken met een uit 2012 is appels en peren vergelijken.
De Samsung voelt wel wat goedkoop aan i.v.m. een Iphone.

Toch neig ik behoorlijk naar een S4
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wat vinden jullie van Mobli?? milan13 iPhone Apps 0 03-07-11 11:32
ja wat moet je hier nou van zeggen 3g shine:P kuradius Chat en geruchten 10 28-08-09 17:49
Wat vinden jullie van het piezo scherm van de nieuwe Blackberry Storm 2 seminifeer iPhone algemeen 0 25-08-09 08:59
veel info voor de iphone hier te vinden truckdiver iPhone algemeen 0 13-02-08 21:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:46.