//

Fout whatsapp in de App Store?

Fout whatsapp in de App Store? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, De dag nadat ios 7 uitkwam heb ik hem erop gezet, op mijn ipod touch 5g zonder jailbreak. Ik keek in de appstore en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-09-13, 19:24
JailbreakIpod JailbreakIpod is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 4
Standaard Fout whatsapp in de App Store?

Beste,

De dag nadat ios 7 uitkwam heb ik hem erop gezet, op mijn ipod touch 5g zonder jailbreak.

Ik keek in de appstore en probeerde voor de lol whatsapp te installeren. Ik kon hem gewoon installeren zonder een foutmelding. Meestal geeft hij in de appstore al aan dat hij niet eens kan installeren.

Ik heb nu dus whatsapp op mijn ipod staan, maar als ik hem open dan geeft hij niet aan dat het niet werkt op dit apparaat. Bij het laden van de app zie je 1 ms het gewone whatsapp scherm maar daarna dat het dus niet werkt.

Is er een manier om hier omheen te komen? Zonder jailbreak?

Rick
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-13, 19:38
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Nope.


Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens. Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens. Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
WhatsApp niet beschikbaar in Nederlandse Store ArneMaes iPhone Apps 3 09-01-13 20:56
Nieuwe iPhone, fout Apple ID in App Store Translatoria iPhone Apps 0 22-03-12 19:23
Itunes Store Fout -9809 Eniac79 Archief 4 31-07-08 21:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:31.