Fout whatsapp in de App Store? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, De dag nadat ios 7 uitkwam heb ik hem erop gezet, op mijn ipod touch 5g zonder jailbreak. Ik keek in de appstore en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Fout whatsapp in de App Store?
Beste,
De dag nadat ios 7 uitkwam heb ik hem erop gezet, op mijn ipod touch 5g zonder jailbreak. Ik keek in de appstore en probeerde voor de lol whatsapp te installeren. Ik kon hem gewoon installeren zonder een foutmelding. Meestal geeft hij in de appstore al aan dat hij niet eens kan installeren. Ik heb nu dus whatsapp op mijn ipod staan, maar als ik hem open dan geeft hij niet aan dat het niet werkt op dit apparaat. Bij het laden van de app zie je 1 ms het gewone whatsapp scherm maar daarna dat het dus niet werkt. Is er een manier om hier omheen te komen? Zonder jailbreak? Rick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nope.
Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens. Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens. Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WhatsApp niet beschikbaar in Nederlandse Store | ArneMaes | iPhone Apps | 3 | 09-01-13 21:56 |
Nieuwe iPhone, fout Apple ID in App Store | Translatoria | iPhone Apps | 0 | 22-03-12 20:23 |
Itunes Store Fout -9809 | Eniac79 | Archief | 4 | 31-07-08 22:09 |
|
|