Wat voor een cijfer geef jij de iPhone? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Een 9,gewoon omdat het lkkr ding is (lijkt wel of ik het over een vrouw heb) . Zit nog te twijfelen over een jailbreak,maar daar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Een 9,gewoon omdat het lkkr ding is (lijkt wel of ik het over een vrouw heb) .
Zit nog te twijfelen over een jailbreak,maar daar moeten mensen mij het nut nog van laten inzien. (Ben er gewoon wat huiverig voor,maar geef dat niet toe .)
|
|
|
|||
|
|||
een 9, ik wil niks anders meer!
Zonder jailbreak had hij van mij een 8 gehad, maar lang leven jailbreaken! |
|
||||
|
||||
een 9.
waarom geen 10? omdat - slecht bereik van de iPhone - bluetooth optie's
|
|||
|
|||
Een 8, wil niets & nooit meer een andere telefoon dan een iPhone. Al ben ik wel van mening dat ze sommige dingen kunnen verbeteren. Behuizing bijv, ontvangst etc.. nja hoe dan ook.. iPhone is de beste!
|
|
|||
|
|||
absoluut een 10, dit is met een jailbreak the best there is
|
|
||||
|
||||
8.
vooral de camera is echt *** met cycorder kan ik tenminste video's maken maar de kwaliteit is echt belabberd. als ze beter 3g berijk en een veel betere camera (dan denk ik aan rond de 5 mp met flash) een 10. zonder jailbreak een 6
|
|||
|
|||
8, omdat batterij te snel leeg gaat maar ik doe er ook best veel mee voor de rest best allround telefoon tot nu toe denk ik!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
een 7 wegens eerder genoemde puntjes,
en wegens de kostprijs, voor een student is dit veel. ik heb 3 weken vakantie job moeten doen om hem te kopen, uiteidelijk valt dat nog wel mee, dat heb ik er zeker voor over maar als je hoord dat mijn laptop 399 euro euro heeft gekost, en mijn iphone 675 euro dan vindt ik dat wel spijtig |
|
||||
|
||||
wie heeft dan toch die 5 gegeven....
ik een 9
|
||||
|
||||
10; geen andere telefoon als deze. Maar moest het wat meer basisfuncties hebben die een jalbreak te bieden heeft, een mooie 20/10
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat voor Motor rijdt jij? | iWiefring | Chat en geruchten | 54 | 10-05-11 18:15 |
Wat voor ringtone heb jij ? | VisionRoy | Ringtones en Wallpapers | 304 | 21-01-11 15:27 |
wat heb jij voor kerst gekregen?? | kuradius | Chat en geruchten | 51 | 01-01-09 20:54 |
|
|