wat heb jij voor kerst gekregen?? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal wat hebben jullie zoal voor kerst gekregen Dit jaar heb ik niks gekregen omdat ik niks wou...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
wat heb jij voor kerst gekregen??
Hallo allemaal wat hebben jullie zoal voor kerst gekregen
Dit jaar heb ik niks gekregen omdat ik niks wou
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ook hier nada noppes...***** recessie
|
|||
|
|||
Een iPhone 8GB
Ik ben normaal een Windows man, maar op gebied van GSM's kon ik Apple best smaken. |
|
|||
|
|||
Witte iphone 3g 16GB
|
|
|||
|
|||
Zwarte iphone 3G 16gb
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik, heb er al een .
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Een iPhone voor kerst krijgen?
Dat is ook geen klein kleinigheidje meer... Ik heb ermmm, ja, wat heb ik nou alemaal gekregen? Ik lette alleen maar op het eten Meeste cadeaus worden morgen uitgepakt...
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik krijg morgen een kado van mijn vriendin maar daar ben ik helemaal niet blij mee want ze kan dat geld beter zelf gebruiken. Blijf je altijd zolang op imario? Of kan je ook al niet slapen? |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Een WII + WII Fit
(Nu nog op zoek naar het forum voor de scene daarvan, deze kun je ook al software modden tegenwoordig )
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Altec Lansing T612 voor iPhone 3G / 1G
Deze heb ik gekregen..... of eigenlijk, hij moet nog komen, te laat besteld maar k hoop dat ie er maandag wel is. En een wii met spel family trainer. Wat zijn we verwend |
|
||||
|
||||
'k Heb een lekkere en 'modieuze' trui gekregen van mijn maatje. Klinkt oudbollig, maar ben er blij mee. Ken d'r al 13 jaar dus mijn grootste kerstwens heb ik al een tijdje en heb eigenlijk weinig wensen verder.
|
||||
|
||||
Zwarte iPhone 3G
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Een Iphone en ben der aardig blij mee
|
|
||||
|
||||
Wat een dure cadeaus toch allemaal
Ik heb 3 onderbroeken gehad, een luchtje + deo, een weegschaal, een bak voor me iCreate magazines, M&M's, Led lampje voor aan me sleutelhanger.
|
||||
|
||||
Wit bolletje met ham en een bruine boterham met hagelslag met daarnaast een lekker kopje thee
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat voor Motor rijdt jij? | iWiefring | Chat en geruchten | 54 | 10-05-11 18:15 |
Wat voor ringtone heb jij ? | VisionRoy | Ringtones en Wallpapers | 304 | 21-01-11 15:27 |
Welke TIPS heb jij voor de iphone 4g [Blog] | Silver-Apple | iPhone algemeen | 1 | 15-10-10 20:31 |
IPhone gekregen, wat nu? | Genuine IPhone | Chat en geruchten | 8 | 03-04-10 04:19 |
|
|