Bevestiging van Jailbreak/Unlock programma's discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het zo moeilijk te begrijpen dat er nog geen antwoord op je vraag gegeven kan worden....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Is het zo moeilijk te begrijpen dat er nog geen antwoord op je vraag gegeven kan worden.
|
|
|
||||
|
||||
En SoCool weet dat weer op zijn vriendelijke wijze bij je in te wrijven
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Goed gedaan weer.
iPhone 3G firmware 4.1 (jailbreak) Laatst gewijzigd door Doblie; 06-07-08 om 20:43. |
|
||||
|
||||
ik kijk in mijn glazen bol en zie alles wazig
|
|
||||
|
||||
Alleen om dit soort gezever (unlocken/jailbreaken etc)wil ik geen losse iphone meer
Geef mij maar een abbo. Heb met de vorige iphone zitten kloot violen. Ding een keer of 3 moeten hard resetten omdat niks het meer deed. Heb ooit voor apple gekozen om van dit soort windows praktijken af te zijn. Dus de nieuwe iphone word hier gewoon netjes met een t-mobile abbo. Garantie om de hoek. Ideaal dus voor mich. Ben langzaam aan te oud voor dit gehobby. Wil het ding in handen hebben en het moet gewoon werken, en vooral : BETROUWBAAR. De vorige was dat gewoon niet met al dat geunlock hobby. Ontopic : Ongetwijfeld zul je de nieuwe weer kunnen breaken, unlocken, koffie laten zetten. Maar hoe lang zal het duren.. Nobody knows. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
whehe, ja een iPhone heeft een application dat hij koffie kan zetten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Staat jailbreak los van unlock? | Sleepalotje | Jailbreak | 15 | 25-08-10 19:31 |
Jailbreak en unlock bevestiging | iDiana | Archief | 1 | 10-01-10 14:09 |
|
|