//

Officiële T-Mobile iPhone kopen; lol weg?

Officiële T-Mobile iPhone kopen; lol weg? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben toevallig klant bij T-Mobile en toevallig loopt ook mijn jaarabonnement bij deze club binnenkort af. Ik zoek niet echt een nieuwe telefoon, want ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iCulture > Chat en geruchten
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-07-08, 23:49
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard Officiële T-Mobile iPhone kopen; lol weg?

Ik ben toevallig klant bij T-Mobile en toevallig loopt ook mijn jaarabonnement bij deze club binnenkort af. Ik zoek niet echt een nieuwe telefoon, want ik heb immers de iPhone versie 1.

Het zou zo simpel zijn om straks op 11 juli een iPhone versie 2 bij T-Mobile te kopen en mijn abonnement voor 2 jaar te verlengen. Leuk? Mwa... Ik weet het niet. Waar heb ik dan dit (nu nog) geweldige iPhoneclub forum nog voor nodig?

Moet ik wachten op spannende tijden? Een prepaid iPhone uit de US of Zwitserland? Wachten op een unlock; een crack van de nieuwe bootloader? Is daar nog iemand in geïnteresseerd nu de iPhone zo algemeen verkrijgbaar wordt? Gaan we door met hacken, pimpen en modden, of wordt het gewoon lekker blij zijn met wat Apple biedt? Lekker spannend downloaden uit de Installer, of wordt het saai applicaties kopen uit de app store?

Twijfels alom, dus.
Welke vragen worden er straks gesteld in dit forum? Bijvoorbeeld: "Ik wil een programma kopen in de app store, maar ik heb geen creditcard. Wat nu?", of "Ik heb een f*cking coole app gemaakt, die iedereen met een gejailbreakte iPhone moet hebben!".

Waar moet iPhoneclub zich volgens jullie op richten? Op de iPhone hackerscommunity, of het brave publiek? Waar reken jij jezelf toe?
Last but not least; Waar gaat de voorkeur van iPhoneclub eigenlijk naar uit?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-07-08, 23:58
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Het forum online houden voor de "DIE HARD" iphone gebruikers van het eerste uur!
En voor de nieuwe gebruikers (iphone 2) een pagina met alleen een wiki voor de basis antwoorden!
Er zijn genoeg mensen die geen nieuwe iphone kopen omdat ze de eerste generatie veel mooier vinden! Er zijn meer dan 20000 leden waarvan zeker 10000 een eerste generatie hebben! Van die 10000 kopen er misschien 5000 een tweede generatie iphone! Wat gaat er dan voor die 5000 leden gebeuren die een eerste generatie iphone hebben?

Edit: vraagteken geplaatst
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!

Laatst gewijzigd door Tijn1; 07-07-08 om 00:02.
  #3  
Oud 07-07-08, 00:01
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Je laatste zin moet een vraagteken hebben! Ik ben erg benieuwd naar de rol van iPhoneclub...
  #4  
Oud 07-07-08, 00:04
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Je laatste zin moet een vraagteken hebben! Ik ben erg benieuwd naar de rol van iPhoneclub...
Thanks voor je aanmerking!

Wat betreft de rol van iphoneclub, kunnen we denk ik nog niet zoveel zeggen, we moeten het maar gaan mee maken!
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
  #5  
Oud 07-07-08, 00:14
Fresh Fresh is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 1.732
Standaard

Het is niet zomaar een aanmerking, hoor. Je slaat de spijker namelijk precies op zijn kop; welke ruimte hebben die (volgens jou) 5000 "hackers" tussen al die kopers van de officiële iPhone? Ik hoop dat iPhoneclub zich er ook over uitlaat...
  #6  
Oud 07-07-08, 00:19
Doblie's schermafbeelding
Doblie Doblie is offline
• iOS 9.3.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 580
Standaard

Waarom iPhoneclub.nl forum door moet gaan? Voor mensen met een probleem met de iPhone, en voor het verspreiden van 'leuke, handige apps'. Meer niet.

xD
__________________
iPhone 3G firmware 4.1 (jailbreak)
  #7  
Oud 07-07-08, 00:20
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Het is niet zomaar een aanmerking, hoor. Je slaat de spijker namelijk precies op zijn kop; welke ruimte hebben die (volgens jou) 5000 "hackers" tussen al die kopers van de officiële iPhone? Ik hoop dat iPhoneclub zich er ook over uitlaat...
Ik ga een 2de generatie wel halen maar doe mijn eerste iphone nooit weg omdat ik dit forum geweldig vindt om alles over de iphone te leren(en het houdt je van de straat!!!)

Ik zeg het nog maar een keer, ik hoop dat dit forum blijft bestaan voor de eerste generatie iphoners!!!

Hopelijk krijgen we meer steun van meer mensen, waarschijnlijk hoe meer steun hoe meer we hebben in te brengen!
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
  #8  
Oud 07-07-08, 00:21
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fresh Bekijk bericht
Gaan we door met hacken, pimpen en modden
zekers!!
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #9  
Oud 07-07-08, 00:25
Doblie's schermafbeelding
Doblie Doblie is offline
• iOS 9.3.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 580
Standaard

Wat iMario zegt over "en het houdt je van de straat!!!" dat is WAAR! Ik heb geen zin meer om wat te ondernemen, want ik wil echt het nieuwste en snel dingen weten over de iPhones!

Dus Tijn1: je hebt gelijk
__________________
iPhone 3G firmware 4.1 (jailbreak)
  #10  
Oud 07-07-08, 10:26
johnwalter's schermafbeelding
johnwalter johnwalter is offline
• iOS 8.2
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Noord Brabant
Berichten: 444
Standaard

Ik denk dat wij ons met zijn allen moeten realiseren dat een ieder een rol heeft gespeeld en blijft spelen, bij dit in mijn optiek, te gekke forum.

Het dagelijkse nieuws, de bijdragen van leden, alles vanuit de eigen beleving en kennis en/of ervaring, hebben van dit forum gemaakt wat het nu is.
Ik heb nog nooit iemand in het "verleden" horen roepen over wat mensen bij dit forum moeten die nog geen iphone hadden. Dus wat dat aangaat, moet de vraagstelling zeker niet zijn, de tegenstelling tussen een 1e of 2e generatie iphone gebruiker.

Juist het succes van dit forum is mede te danken aan de inzet van leden, maar bovenal de medewerkers van dit forum !! Het forum heeft bewezen iets te kunnen betekenen voor een ieder die er "gebruik" van maakt of heeft gemaakt.
In mijn optiek zou dat ook zo moeten blijven !

Ik hoop, dat ik nog lang van dit forum "gebruik" kan en mag maken !!
  #11  
Oud 07-07-08, 10:42
Doblie's schermafbeelding
Doblie Doblie is offline
• iOS 9.3.2
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 580
Standaard

Straks komt de 3G uit, en dat wordt weer een mega-hype, dus dit forum en gewoon de site is zeker nodig hoor. Ze willen de nieuwe iPhone 3G weer unlocken en dat willen ze verspreiden, want ze zijn er trots op.

Blijf bestaan.
__________________
iPhone 3G firmware 4.1 (jailbreak)
  #12  
Oud 07-07-08, 11:38
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

Waarom zouden veel mensen de iPhone willen unlocken, de meeste mensen doen het alleen omdat ze dan kunnen bellen met de iPhone.
  #13  
Oud 07-07-08, 12:42
absrnd's schermafbeelding
absrnd absrnd is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hamelen
Berichten: 291
Standaard

het unlocken zelf zal een mindere rol gaan spelen, maar daarentegen zal het omzeilen van iTunes voor de apps beginnen.

er zullen veel intersesante apps verschijnen voor de iPhone waar voor betaald moeten worden, en men zal zeker gaan proberen om die gratis op de iphone te krijgen, net zoals de beltonen.
en misschien is daar toch wel een unlock voor nodig !

en ik ben er van overtuigd dat er nog veel interesante zaken gaan komen omtrend de iPhone.
  #14  
Oud 07-07-08, 13:10
soCool's schermafbeelding
soCool soCool is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Flevoland
Berichten: 520
Standaard

Ik denk dat de active userbase nog kleiner wordt ten opzichte van het totaal aantal geregistreerde. Je zit nu al dat mensen zich registreren om de simpelste vragen te stellen die vaak al (meerdere keren) beantwoord zijn.
__________________
Are you ready for this!
  #15  
Oud 07-07-08, 14:58
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Wat ik denk is dat de installer zeker zal blijven bestaan, aangezien er altijd programma's zullen zijn die de appstore nooit zullen halen gezien de werking van het programma. Denk bijvoorbeeld aan Voip of GPS van anderen.
Ook het aanpassen van .plist bestanden zoals de extended preffs of de volume boost ga je echt niet via de appstore krijgen

De userbase zal groter worden omdat er nog meer mensen bij komen die "er eentje hebben" en een beetje aanpassen hier en daar vinden de meesten wel leuk toch ?

Ikzelf de 3G ? nee voorlopig niet. Ben prima tevreden zo.
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #16  
Oud 07-07-08, 15:11
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Tsja, de echte lol is wel een klein beetje weg met een "legale" telefoon die iedereen vrij makkelijk met een abonnement kan krijgen.

Ik hoop dat de nieuwe ook snel te unlocken is, dan zien we wel weer verder. Als de 3g te unlocken is, dan zal ik er (zonder abonnement) ook wel een gaan aanschaffen. Waarvandaan is nog de vraag, maar dat zien we dan wel weer

Ik vind het uiterlijk van de 3g trouwens wel een beetje jammer, dat zwarte of witte glimmende plastic ziet er nogal goedkoop uit (vind ik!)
  #17  
Oud 07-07-08, 18:23
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Grappig, dit. Ik zat van 't weekeinde te denken een nieuw topic te openen met een poll. Een soort vervolg op de al lopende over wie een nieuwe iPhone gaat kopen en welke dat dan gaat worden. Mijn vraag zou dan zijn: Ik koop een iPhone 3G en ga hem wel/niet kraken om bijv. de Installer te kunnen (blijven) gebruiken. En in het verlengde daarvan de vraag of ik dan nog hier zou komen.

Voor mezelf sprekend: ik blijf de site bezoeken, is onderdeel van het dagelijks ritme geworden. Ik ga zeker een 3G aanschaffen, mét abonnement, ik kon vanaf 21/6 al verlengen. Ik ga eerst maar eens ' origineel' draaien maar sluit niet uit dat ik -zodra dat mogelijk is- weer allerlei aanvullende apps installeer mbv Installer.
Ik denk ook dat velen die hier nu komen, dat ook in de toekomst blijven doen, domweg omdat er veel te leren/lezen valt. De site is lekker actueel, er zijn meerdere enthousiastelingen die hem up to date houden en er zal ook met de 3G best nog een en ander te bespreken zijn. Zou me bijv. verbazen als er niet een paar kinderziektes in zouden zitten.
Verder blijft het interessant om te zien of en hoe de nieuwe softwareversie te unlocken enz. is voor de eerste generatie iPhone.

Kortom: 'we' blijven denk ik wel komen!
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=

Laatst gewijzigd door ButcherJF; 07-07-08 om 18:29. Reden: dikke vingers
  #18  
Oud 09-07-08, 14:12
Jelle Ages's schermafbeelding
Jelle Ages Jelle Ages is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 115
Standaard

Ik denk dat deze site/forum gewoon blijft bestaan. Waar moet je anders lezen over wat voor nieuwe apps er komen? En wanneer er software updates komen? En wanneer tomtom hun navigatie software (mag) uitbreng(t)en?
Deze site blijft gewoon bestaan! (hoop ik)
Ik ga voor de 3G en ik ga hem waarschijnlijk niet hacken.

Jelle
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Officiële unlock iPhone 4 T-Mobile € 70,- Typ 81 Unlock 304 28-02-11 12:46
iPhone 4: UNLOCK je iphone van de officiele T-Mobile GRATIS wim77 Unlock 1 21-01-11 16:07
iPhone 3GS: officiele t-mobile lock controleren aernout Unlock 2 24-07-09 14:54
Officiële Apple iPhone Bluetooth Headset kopen in Nederland ? iPhoneRobin iPhone accessoires en onderdelen 4 02-07-08 16:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:28.