Welke iphone 3g heb jij? discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou ik heb uitleg gekregen (na 16 min in de wacht te hebben gehangen). Het is dus zo dat T-Mobile klanten waardeerd met een A, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Welke iphone 3g heb jij? |
|||
8gb | 37 | 28,03% | |
16gb zwart | 47 | 35,61% | |
16gb wit | 48 | 36,36% | |
Aantal stemmers: 132. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
Nou ik heb uitleg gekregen (na 16 min in de wacht te hebben gehangen). Het is dus zo dat T-Mobile klanten waardeerd met een A, B of C status. Als je meer hebt besteed, krijg je meer en wordt je van C klant een B en dan naar A etc. Bij een nieuw abonnement, moet je die status opnieuw opbouwen, ongeacht hoeveel abonnementen je al hebt lopen. De status is dus niet per klant, maar per abonnement. Ook al betaal je 400 eurie in de maand voor je relax abo, als je een nieuw abo ernaast aflsuit betaal je het volle pond.
Jammer... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Maar het blijft toch vreemd dat ik bij een T-Mobile winkel 159,95 zou moeten betalen en dat ik hem via internet bij T-Mobile voor 49,96 kon bestellen.
T-Mobile is toch T-Mobile? |
|
||||
|
||||
Citaat:
groetjes Captain Krimson
|
||||
|
||||
ik wou eerst de witte 16 gb kopen maar ik had niet genoeg geld.
ik moest 120 euro bijbetalen voor 16 gb en dat was net iets te veel. nu moest ik maar 30 euro bijbetalen en had ik een vodafone abbo waarvoor ik 25 euri in de maand voor betaal. |
|
||||
|
||||
Heb de 16GB Wit, en nog gelukkig geen grote haarscheuren en sommige dagen wou ik wel een zwarte haha
|
||||
|
||||
iPhone 8GB Wit vind ik ook wel mooi, maar ja.. er is geen 3G 8GB wit.
|
|
||||
|
||||
Ik heb de Iphone 3G 8 gb.
Heb dit abo in aug. 2009 afgesloten. De 3 Gs was ook al op de markt, alleen geen zin om daar 8 weken op te wachten via T-mobile. En bovendien zoveel scheelt hij niet met 3Gs. Je hebt een kompas en camera is beter. 8 Gb is genoeg.. heb er 5 films opstaan en voor mij doen redelijk wat muziek en fotos en heb ik nog 3 Gb over. Ben echt dik tevreden over de Iphone! Wil nooit anders meer.. Wat een ding zeg.. kan echt geen andere telefoon aan tippen en was hiervoor toch altijd nokia Fan! Hoop dat tegen de tijd dat mijn abo afgelopen is er weer een nieuwe versie is.. Grtz Joycii |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke games heb jij? | wollie1979 | iPhone Apps | 9 | 08-09-13 14:24 |
Welke Ipad heb jij? | Guest-20190430163756 | iPad algemeen | 357 | 22-01-11 01:07 |
Welke TIPS heb jij voor de iphone 4g [Blog] | Silver-Apple | iPhone algemeen | 1 | 15-10-10 20:31 |
welke folders heb jij? | ajaxjim | iPhone Apps | 6 | 24-08-10 12:46 |
Welke ipad heb jij? | Guest-20190430163756 | Archief | 1 | 28-04-10 14:54 |
|
|