Post hier een pic van jouw Desktop discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Ik denk dat het windows is met een osx theme. Ja klopt, en het is een van de besten die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
En past die theme zich gewoon aan, aan de taal van je PC? * EDIT * De eerste vraag moet nog beantwoord worden En de 2de vraag is, Nee, tis engels of frans Maar umm, tis een heel programma zie ik, hoe krijg je normaal windows terug? Laatst gewijzigd door Stefaanxd; 03-10-08 om 17:05. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|||
|
|||
Helaas werkt deze alleen met XP. Weet iemand of er ook een Vista versie is?
|
||||
|
||||
Post je wallpaper!
Post een link of bijlage en geen image, bespaart tijd en ruimte...
http://img125.imageshack.us/img125/2...elding1tz1.png |
|
||||
|
||||
Discussies samengevoegd.
@Gilliam: Als een topic wat veroudert is hoef je niet meteen een nieuw topic aan te maken Je kunt dan gewoon posten in het bestaande topic. Anders is dit forum zo een vuilnisbelt.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
http://img398.imageshack.us/img398/1...eaubladus8.jpg
En hoppa, moet nog steeds mijn nieuwe spul weer in de (overvolle) mapjes gooien |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ruim die troep is op. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Hahaha, wat is er precies mis mee dan?
Alles draait hier perfect hoor. Al heb ik 10 internet vensters geopend met zware flash-sites, tig messenger vensters, windows media player aan, etc etc, merk ik nog niks van enige vertraging of vastlopers, deze beta, loopt vloeiender dan mijn vista ultimate, met aero aan. Hyves haha, love it Nib..
Laatst gewijzigd door nibbit88; 17-01-09 om 18:06. |
|
||||
|
||||
Nogmaals mijne: http://img201.imageshack.us/img201/2...elding1ns7.jpg
|
|
|||
|
|||
Gedaan
Ziehier wat er allemaal in de mapjes geduwd zit: en hier hoe mijn desktop eruit ziet (ik moet en zal toch een reddock eropdonderen): Ach, het kon beter (moet nodig een nieuwe background, amsterdam verveelt me wel op het moment, het word tijd voor leeuwarden ofzo >.< zie de bijlage Laatst gewijzigd door King1987; 23-01-09 om 19:52. Reden: Plaatjes kleiner gemaakt |
|
||||
|
||||
Hier de mijne ;
desktop, pic, screenshot, thema, wallpaper |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Post hier je iconen! | Brian_NL | Jailbreak apps en thema's | 18 | 29-11-11 14:34 |
Post hier jouw Computer Werkstation ! | iMario | Chat en geruchten | 86 | 08-01-10 01:05 |
Post hier een foto van jouw iPhone/iPod touch | iMario | Chat en geruchten | 18 | 30-05-09 23:45 |
Post hier alle Sources | iFonzie | Archief | 1 | 06-12-07 23:09 |
|
|